Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

vaihdevälin lyhennin a4 1.8T

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • #31
    Ostin tuossa pari kk sitten race.fi kautta jonkun (onkse ny VAG2) lyhentimen ja pari asiaa jäi kaivelemaan:
    1. siitä puuttui osia, esim. 1 M5 lukkomutteri ja sitten jouduin sahaamaan siitä alkuperäisestä muovikuula härdellistä (joka oli soseena keskikonsolin sisällä) sen yläosan kaaren irti, ettei keppi heilu liikaa. Ohjeita ei tullut mukana. Oli siinä sit jotain ylimääräisiä osiakin mukana, mitkä jäivät pakettiin.
    2. Pakkilukko ei toimi kunnolla, tai siis pakin saa päälle ilman, että keppiä tarvii painaa alas. Täytyy vielä säätää tuota vaihdekeppiä, kun siinä on aika pitkät välit.
    Muuten olen tyytyväinen näitä paria kohtaa lukuunottamatta. Vaihdot on napakoita ja välystä ei juurikaan ole (pieni välys johtuu siitä orkkis muovipuslasta, ne kun tuppaa soseutumaan). Kannattaa rasvata hyvin se kuula, muuten se ei luiskahda pakoilleen puslan sisään. Noniin, loppuu ne kaksmielisyydet =) Niin ja koslahan on tuo B5 1,8T.

    Comment


    • #32
      Aika hyvä video aiheeseen liittyen: KLIKS. Vakuutti kyllä ainakin meikäläisen.

      Kovin tekis mieli moinen ostaa, mut hieman tuntuu hölmöltä ku ei tossa omassa kepissä niin ihmeellisesti välyksiä ole. Mut saishan tolla nopeempia vaihtoja aikaseks...

      Comment


      • #33
        Ellei muuta, niin kyllä tällaiseen nörttiin uppoaa tuon tyylinen markkinointi 100-0.
        Miksei ostoskanavalla tule tuontyylisiä ohjelmia?

        Comment


        • #34
          Alkuperäinen kirjoittaja albanzo Näytä viesti
          Aika hyvä video aiheeseen liittyen: KLIKS. Vakuutti kyllä ainakin meikäläisen.

          Kovin tekis mieli moinen ostaa, mut hieman tuntuu hölmöltä ku ei tossa omassa kepissä niin ihmeellisesti välyksiä ole. Mut saishan tolla nopeempia vaihtoja aikaseks...
          http://www.jhmotorsports.com/videos/

          Tuolta löytyy videot alkuperäisessä laadussa, tarvitse uutuben kautta paska laatua katella.

          Comment


          • #35
            Ai ai ai, nyt on keppi paikallaan. Miksei ne laita tollaista tikkua RiSaan jo tehtaalta? Aivan helvetin paljon vakiota parempi tuntuma eikä välyksiä ole lainkaan.
            Iso kasa kiitoksia Haparandan veroparatiisipakolaiselle jelpistä (ja öljyistä).

            Comment


            • #36
              Ethän sie pelkällä kiitoksela selvinnyt :D

              Nyt harjoittelet vielä sen käden ja jalan yhteistyön uudelleen niin ei tuu varattu ääniä :D

              Comment


              • #37
                Mitäs muoviosia sinne pitää vaihtaa että saa orig. kepistä välykset pois?

                Comment


                • #38
                  Käytännössä keppi ja sen kehys. Ne kun molemmat kuluu väljäksi.

                  Comment


                  • #39
                    Onkos teillä jotka ootte ton JHM shifterin hommannu niin kummalla kepillä se ?
                    Vakio mittasella vai tuuman lyhemmällä ?

                    Kiinnostaisi että meneekö sillä lyhyellä raskaaksi käyttää.

                    Comment


                    • #40
                      Mulla on normaalin pituisena. Nykyinen on lyhyt kuin mikä, eikä se ole liian jäykkä. Otin silti tuon JHM:n (joka on ollut jo ainakin vuoden hyllyssä) normipituisena. Jotkut ovat naureskelleet minun lyhyelle kepille (olipas taas kaksimielistä :))

                      Comment


                      • #41
                        Mullakin on normimittanen JHM-keppi, lyhyestä ei tuu kun sanomista =)
                        Normimittasen käyttökorkeus parempi kuin lyhkäsen.

                        Comment


                        • #42
                          Toimiiko JHM-keppi normaali korvikkeena? Omassa alkaa keppi tuntumaan eri löysältä, ei oo semmosta teinivuosien temmiä. Vai kannattaako marmorilta käydä hakemassa uusia osia?
                          Viimeksi muokannut okkim; 18.11.2010, 12:05. Perustelu: Viesti palautettu

                          Comment


                          • #43
                            Noita JHM:n tarjoamia keppejä ei sitten jostain lähempää saa vai? Aika suolaset noi lähetyskulut vain (80$). Vai olisiko olemassa jonkun muun valmistamaa yhtä hyvää lyhennintä jossain tarjolla? Mitään pilipali *askaa en viitsisi laittaa.

                            Comment


                            • #44
                              Eli ei ilmeisesti porukoilla ole tietoa? Pitää varmaan sitten maksaa noi lähetyskulut, jos hyvää haluaa...

                              Comment


                              • #45
                                Niin se yleensä pitää maksaa jos kerta semmoisen haluaa.

                                Comment


                                • #46
                                  Näinhän se on, ajattelin vain jos joku olis törmännyt euroopassa vastaavaan.

                                  Comment


                                  • #47
                                    Eipä ole varmaan kukaan törmännyt kun tuo koko keppisysteemi laakereineen on Jasonin kehittämä.
                                    Mullakin on jälleenmyyjänä sanktiot siihen jos muiden vermeitä myyn :D

                                    Seuraava kysymys varmaan onkin mikä sene kepin hinta minun kautta on? Suunnilleen sama kuin Jasonilta suoraan hommattuna.

                                    Comment


                                    • #48
                                      Nostellaas vanhaa aihetta ylös... kyseessä b6 mallin a4 (1.8t) ja siihen pitäisi tuollaista jhm:n keppiä laitella:
                                      http://jhmotorsports.com/shop/catalo...ddb73f6d03b4f7

                                      Tuohonkin saisi optiona myös lyhyempää keppiä, mutta onko kellään kokemuksia a4 b6 keppien eroista tai tuosta lyhyemmästä kepistä?

                                      Comment


                                      • #49
                                        Omaa ostaessa Janilta noista kyselin ja ainakin hän oli sitä mieltä et lyhyempi vaatisi hieman enemmän voimaa vaihtaessa, ja itse päädyin normaalipituiseen joka on kyllä hyvän tuntoinen käyttää. Noista puslista ja vivustoista en osaakaan sanoa mitään, itselle tuli vaan toi shifteri.

                                        Comment


                                        • #50
                                          Onko Jarnolla myös B6 (tai b7) mallinen A4? Varmaan pitää toi normipituinen valkata itellekki ku vaimokin tolla autolla kurvailee..

                                          Comment


                                          • #51
                                            Mulla on B6:nen, 6v laatikolla.

                                            Comment


                                            • #52
                                              Tuleeko noihin paljo tulli tai veromaksui, ku jenkeist kuitenki tilailee noita JHM:n shiftereitä? eli paljo se lopullinen summa on ennenku palikka löytyy kädestä?

                                              Comment


                                              • #53
                                                Jos esim. tuon ylläolevan setin tilaa, eli 320usd, joka on ~245e, siihen vaikka 30e rahtia, 2-3% tullia (tästä en ole varma) ja 23% alvi päälle: pikaisesti laskettuna noin 345 euroa jää hinnaksi.

                                                Comment


                                                • #54
                                                  kiitti laskusta.. melko arvokasta :D

                                                  Comment


                                                  • #55
                                                    Paitsi että rahti on vielä kalliimpaa ja veron määrä suurempi :)

                                                    Comment


                                                    • #56
                                                      Ja toimivan kiinakopion saa 10x halvemmalla esim. Briteistä. ;) Tämän viikon on nyt ollut halppis paska kiinni, eikä kyllä löydy moittimista.

                                                      Comment


                                                      • #57
                                                        Katsotaan kiinakopion toimivuutta sitten vaikka kahden vuoden päästä ;)

                                                        Comment


                                                        • #58
                                                          hehehe ... mikähän kiinakopio mikolla on kiinni? :D

                                                          Comment


                                                          • #59
                                                            Omassa on reilu pari vuotta semmone kiinakopio. Kyllähän se toimii vieläkin mutta on kalliimmassa ihan erilainen tuntuma. Ei sille minkä voi.

                                                            Comment


                                                            • #60
                                                              Ei kai tuo oikein minkään merkkinen ole. :D Jos ei tuo systeemi ole 10v aikana ihmeemmin kulunut niin tuskin se nyt parissa vuodessa sen kummemmaksi menee. Eikä tuo auto kyllä varmaan kahta vuotta enää pihassa ole. :)

                                                              Comment

                                                              Working...
                                                              X