Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Rattia käännettäessä auto sammuu. Audi TT mk1

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Rattia käännettäessä auto sammuu. Audi TT mk1

    Kyseessä audi TT mk1

    Kun lähden liikkeelle joko etteen tai taakse päin kääntyvät renkaat kulmassa (suunnalla ei väliä) niin auot tahtoo väkisinkin sammua. Paikallaan ollessa rattia voi käännellä laidalta toiselle tyhjäkäynnillä ilman mitään ongelmaa. Kun on päästy vauhtiin niin ei mitään ongelmaa. Myöskin hitaasta vauhdista ilman vaihdetta ja kytkin alhaalla nopeaa renkaat linkkuun kääntämällä auto sammuu.

    Autoa toki laiteltu ja muunneltu aikalailla. Laitan alle..

    Audi TT mk1 1.8t quatro 2003 (BAM)

    Moottorin muutokset:
    H-kiertokanget, Kaikki tiivisteet, venttiilinnostimet, öljypumppu, männänrenkaat, kiertokangen laakerit, kampiakselin laakerit, kampiakselin välilevyt, moniurahihna, jakoketjusarja, vesipumppu ja jakohihna (kiristin muutettu manuaaliseksi).

    Kansi avarrettu

    Nokat Au IN: STD+12°/+0,45 EX: STD+10°+0mm
    Nosto aks ja ventt. 8,7/10,2mm


    Turbo: Garrett G25-550

    ECU: MaxxECU Race (ME 7.5)

    Lambda: Bosch LSU 4.2

    Hukkaportin ohjaussolenoidi: MAC Valves 3-tie

    Blow off valve: Tial – Q 50mm

    Imusarja: Integrated Engineering

    Kaasuläppä: 80mm HEMI

    Kytkin: Clutch Master Fx400 6 lapainen.

    Imu- ja pakoputket 3”


    Polttoaine:
    Pumppu: AEM 340LPH
    Polttoainekisko: NUKE 100-03-201
    Säädin: AEM 25-305BK
    Suuttimet: EV14, 1000 cc, 12 ohm,C15, 0-0 49mm

    Hirvittävästi turhaa tietoa, mutta yleensä jää vajaaksi :)

    #2
    Kuulostaa siltä että kaasuläpän säätöarvot ei ole kohdillaan. Ja mahdollisesti pienten kierrosten ennakoissa voisi olla korjattavaa. Sulla on tosi iso kaasuläppä, sen ohjaus tyhjäkäynnillä on tosi tarkkaa puuhaa.

    Comment


      #3
      Onkohan maxxecussa torque reservelle joku helppo säätö? Äkkiseltään kuulostais että nyt kone kyykkää siinä vaiheessa kun tulee lisää kuormaa kampuralle ohjaustehostimen pumpulta.

      Comment


      • #4
        Tuon kaasuläpän säätö oli kyllä tarkkaa ku hyttysen nainti, mutta vaikka annan kierroksia ihan kunnollakin, niin auto meinaa sammua siittä huolimatta.

        Comment


          #5
          Onko joku syy miksi kaasuläppä on noin julmetun iso?

          Comment


            #6
            Joku säätö sulla on pieiessä jos se meinaa sammua isommallakin kaasulla. Vähän hankala arpoa enempää näillä tiedoilla. Vai luuletko että joku olisi rikki?

            Comment


            • #7
              Jaa. Laitoin vanhan ohjelman sisään niin pelittää taas. Sain sössittyä jotenkin tuon anti-lag systeemillä ja launch control puolen säädöillä. Tai iteasiassa taiski olla traction control setup mikä sotki. Olin laittanu 10% kaikki ja ainahan kun vauhista vetää ratin linkkuun niin antaa luistoa enemmän.
              Viimeksi muokannut Pyrexy; 5.5.2022, 19:25.

              Comment

              Working...
              X