Kyseessä audi TT mk1
Kun lähden liikkeelle joko etteen tai taakse päin kääntyvät renkaat kulmassa (suunnalla ei väliä) niin auot tahtoo väkisinkin sammua. Paikallaan ollessa rattia voi käännellä laidalta toiselle tyhjäkäynnillä ilman mitään ongelmaa. Kun on päästy vauhtiin niin ei mitään ongelmaa. Myöskin hitaasta vauhdista ilman vaihdetta ja kytkin alhaalla nopeaa renkaat linkkuun kääntämällä auto sammuu.
Autoa toki laiteltu ja muunneltu aikalailla. Laitan alle..
Audi TT mk1 1.8t quatro 2003 (BAM)
Moottorin muutokset:
H-kiertokanget, Kaikki tiivisteet, venttiilinnostimet, öljypumppu, männänrenkaat, kiertokangen laakerit, kampiakselin laakerit, kampiakselin välilevyt, moniurahihna, jakoketjusarja, vesipumppu ja jakohihna (kiristin muutettu manuaaliseksi).
Kansi avarrettu
Nokat Au IN: STD+12°/+0,45 EX: STD+10°+0mm
Nosto aks ja ventt. 8,7/10,2mm
Turbo: Garrett G25-550
ECU: MaxxECU Race (ME 7.5)
Lambda: Bosch LSU 4.2
Hukkaportin ohjaussolenoidi: MAC Valves 3-tie
Blow off valve: Tial – Q 50mm
Imusarja: Integrated Engineering
Kaasuläppä: 80mm HEMI
Kytkin: Clutch Master Fx400 6 lapainen.
Imu- ja pakoputket 3”
Polttoaine:
Pumppu: AEM 340LPH
Polttoainekisko: NUKE 100-03-201
Säädin: AEM 25-305BK
Suuttimet: EV14, 1000 cc, 12 ohm,C15, 0-0 49mm
Hirvittävästi turhaa tietoa, mutta yleensä jää vajaaksi :)
Kun lähden liikkeelle joko etteen tai taakse päin kääntyvät renkaat kulmassa (suunnalla ei väliä) niin auot tahtoo väkisinkin sammua. Paikallaan ollessa rattia voi käännellä laidalta toiselle tyhjäkäynnillä ilman mitään ongelmaa. Kun on päästy vauhtiin niin ei mitään ongelmaa. Myöskin hitaasta vauhdista ilman vaihdetta ja kytkin alhaalla nopeaa renkaat linkkuun kääntämällä auto sammuu.
Autoa toki laiteltu ja muunneltu aikalailla. Laitan alle..
Audi TT mk1 1.8t quatro 2003 (BAM)
Moottorin muutokset:
H-kiertokanget, Kaikki tiivisteet, venttiilinnostimet, öljypumppu, männänrenkaat, kiertokangen laakerit, kampiakselin laakerit, kampiakselin välilevyt, moniurahihna, jakoketjusarja, vesipumppu ja jakohihna (kiristin muutettu manuaaliseksi).
Kansi avarrettu
Nokat Au IN: STD+12°/+0,45 EX: STD+10°+0mm
Nosto aks ja ventt. 8,7/10,2mm
Turbo: Garrett G25-550
ECU: MaxxECU Race (ME 7.5)
Lambda: Bosch LSU 4.2
Hukkaportin ohjaussolenoidi: MAC Valves 3-tie
Blow off valve: Tial – Q 50mm
Imusarja: Integrated Engineering
Kaasuläppä: 80mm HEMI
Kytkin: Clutch Master Fx400 6 lapainen.
Imu- ja pakoputket 3”
Polttoaine:
Pumppu: AEM 340LPH
Polttoainekisko: NUKE 100-03-201
Säädin: AEM 25-305BK
Suuttimet: EV14, 1000 cc, 12 ohm,C15, 0-0 49mm
Hirvittävästi turhaa tietoa, mutta yleensä jää vajaaksi :)
Comment