Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A6 kampiakselin asentotunnistin - kilahdus!

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• A6 kampiakselin asentotunnistin - kilahdus!

A6 2,4 koneella
    vaihdoin kampiakselin asentotunnistimen koska muutaman kerran teki startatessa sen et yskii vain mut ei lähde.

nyt uusi tunnistin paikoillaan,,,,,,,

mutta kuuluu selvästi kilahdus joka kierroksella

voiko tuo uusi tunnistin olla pidempi kuin vanha ????

mitää muuta selitystä en itse keksi...

tarttis huomenna ajaa n 100km matka ennenkuin pystyy paremmin itse tarkistamaan asiaa

Et huomannut verrata niitä toisiinsa vaihtaessa?

Comment

Jäljet yleensä johtaa sylttytehtaalle, jos ääni on tullut anturin vaihdon yhteydessä niin jotainhan siellä on oltava eri tavalla, tuossa kohtaa veikkaus pidemmästä anturista voi pitää paikkansa. Kaikki tarvikeanturit esmes ei oo ihan just mitoissaan eikä niitä kannattaisi kyllä sytytysosissa tai koneen antureissa käyttää muutenkaan.

Noissa moottoreissa oli muistaakseni automaatti- ja manuaalivaihteiselle eri mittaiset anturit ja lisäksi sellainen väliholkki vielä anturin alla tarpeen mukaan. Joka tapauksessa, väärän mittainen anturi siellä on jos se nyt pitää ääntä koneen pyöriessä. Jos moottorin saa käyntiin niin ei se lennosta sammu vaikka anturi hajoaisi lopullisesti, osaa käyttää nokka-akselien antureita hätävarana (olettaen että ne on ehjät) mutta rikkinäisellä anturilla ei käynnisty enää uudelleen. Sen 100km pystyy siirtämään kunhan ei itse sammuta moottoria välissä.

Comment

Working...
      X