Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

01E laatikkoon päivitetty/uusittu vaihteenvalitsin

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

01E laatikkoon päivitetty/uusittu vaihteenvalitsin

Olisikohan jollain mestarilla tähän jotain ideaa saada manuaali laatikon vaihdekeppi takaisin uuden tuntuiseksi/paremmaksi?

Yritin tuota Apikolin shortshifter/linkage upgradea ostaa mutta olivat sitten takaisin yhteydessä että out of stock.
    034 ei anna takuita että menisi URS6 tuo heidän linkage upgrade vaan ainoastaan S2/RS. Rallye upgraden löysin saksasta mutta 800€ hintalappu on nyt ehkä kepistä hieman liikaa.

Toimivia ideoita otetaan vastaan. En ole niinkään kokeilevaa sorttia vaan mielellään kerralla hyvä ja sopiva.

https://coolerworx.com/products/cool...-c5-c6-6-speed

Comment

Tämä itseasiassa tarttui hakuun vielä postauksen jälkeen. Onko tästä kokemuksia. Vaikuttaa hintaansa nähden olevan aika kova setti.

Comment

CW on ihan hyvä, mutta jos kepin siirtotangon päässä oleva nivel on ihan sohlo niin se coolereworxikin tuntuu klenkalta. Itellä on NP-partsin shifteri ja siinä oli samaa ongelmaa mistä syyllinen löyty sieltä kuulanivelen muovipesästä.

Mä tilasin just muutaman uniball nivelen ja cromopesät niihin, meinasin suorittaa kokeilevaa tiedettä pallon korvaukseen.

Comment

Tätä itsekin pelkään, että tuntuman menetys ei johdu kepistä itsessään vaan nimenomaan linkistä. Joku jossain kohtaa linkkasi jonkun refresh kitin. Täytyy varmaan kaivaa se ja ryhtyä siis kuitenkin kokeilu linjalle

Edit: tuommoinen löytyi.
          https://www.hspeed.shop/en/p/01e-rep...chaltgestaenge
          Viimeksi muokannut Skull_Eye; 2.3.2022, 13:33.

Comment

Mulla on tuo keppi ässässä ja tulee risaan myös, todella hyvä hintaan nähden..

Comment

Onkos kellään vielä urssissa tätä hspeed tai coolerworx keppiä?

Comment

Tilattu. Annan päivitys inffoa kun on asennettu.

Comment

Mä ratkaisin tän klenkan kuulan väljyyden nyt tälleen. Pitäis vielä joku sopiva uniballi suojapussi ettiä päälle, orkkiskin varmaan sopis mutta mulla oli revenny pilalle sekin.

Comment

Onko tuo tappi alapuolelta pultilla kiinni, prässätty vai miten?

Comment

Senkkiruuvilla uniballia vasten, tapissa on sisäkierre.

Comment

Jos oikeasti hyvän tahtoo ja että pykälät osuu kohdalleen niin tuossa siihen lääke. https://cae-racing.de/CAE-Ultra-Shifter_2746 . Hinta on kova, eikä käy urssiin varmasti bolt on paikalleen vanhan kepin tilalle. Poistaa vanhat tangot kokonaan käytöstä ja vaihdekeppi lakkaa vatkaamasta tekniikan mukana. Löytyy joitain videoita youtubesta ainakin s4 b5 asennettuna.

Comment

Kaveri linkkasi saman kitin mutta en näe arvoa koska vakiokaan ei kaukana hyvästä ole. Koska kyseessä ei ole rata-auto niin tuskin sille parhaalle on silloin tarvetta.
                          En tuolla vakio tikullakaan kertaakaan miss shiftannut ja aika kovaa ajoa sai kokea. Vaihtoajat mielestäni manuaali ajamiselle todella pienet. Tietenkin rupesi tämän myötä löystymään vähän liikaa plus pitkä heitto vaihteiden välillä pisti mut hakkaamaan mun 10" näyttöä oikein rajussa ajossa

Comment

Onko keppi jo asennettu?

Comment

Ei ole keppiä asennettuna, koska lähettivät väärät kiinnitys tarpeet, eivätkä vastaa viesteihin enään.
                              En voi suositella millään tasolla, koska vaikuttavat kohtuu kuolleelta yritykseltä.

Comment

Laittelen tuossa oman keppini myyntiin kerta ei tuo myyjä vastaile mun viesteihin. Jos joku on tuota Coolerworxiä omaan uudempaan tilaamassa niin voidaan tehdä vaihto kauppaa kiinnitys tarpeiden kanssa jos tilaat C4 sopivat. Itsellä on noihin uudempiin audeihin sopiva.

Comment

Working...
                                X