Moi
Googlailin juuri W12 Audin vikakoodeja jotka sytyttivät moottorivalon ja tuli vastaan tämä viestiketju jossa Tähtikuljettaja kyseli apuja. No kuinka sattuikaan, minulla sattuu olemaan juuri kyseinen Audi, ostin sen 2016 syksyllä ja mukavia kilometrejä tuo on antanut mitä nyt aina jotain pientä huoltoa tarvinnut tehdä. Nyt kuitenkin ilmoitellut toistuvasti tälläistä eli samaa vikaa kuin Tähtikuljettajalla silloin n.9 vuotta sitten eikä selvinnyt viestiketjusta mikä tuolloin oli vian aiheuttaja. Vieläköhän Tähtikuljettaja surffailee täällä ja muistaako mitä tuolloin autoon tehtiin vian korjaamiseksi? Tai osaako joku muu kertoa mikä voisi olla todennäköisin tai ensimmäiseksi katsottava kohta?
VIN: WAUZZZ4E84N024222 License Plate: LGS-226
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 07C-910-018-BHT1.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 018 HW: 4E0 906 018
Component and/or Version: 6.0L W12/4V G ª0110
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 12345 123 00001
VCID: 5CF491D39FCE4E697D-8008
4 Faults Found:
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1577 - 004 - Open Circuit
17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1
P1151 - 001 - System too Lean - MIL ON
17497 - Mixture Regulation; Bank 2; Range 1
P1089 - 001 - Lean Limit Exceeded - MIL ON
18339 - Coolant Fan Control Module (J293)
P1931 - 002 - Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 1001
t.rt68
Googlailin juuri W12 Audin vikakoodeja jotka sytyttivät moottorivalon ja tuli vastaan tämä viestiketju jossa Tähtikuljettaja kyseli apuja. No kuinka sattuikaan, minulla sattuu olemaan juuri kyseinen Audi, ostin sen 2016 syksyllä ja mukavia kilometrejä tuo on antanut mitä nyt aina jotain pientä huoltoa tarvinnut tehdä. Nyt kuitenkin ilmoitellut toistuvasti tälläistä eli samaa vikaa kuin Tähtikuljettajalla silloin n.9 vuotta sitten eikä selvinnyt viestiketjusta mikä tuolloin oli vian aiheuttaja. Vieläköhän Tähtikuljettaja surffailee täällä ja muistaako mitä tuolloin autoon tehtiin vian korjaamiseksi? Tai osaako joku muu kertoa mikä voisi olla todennäköisin tai ensimmäiseksi katsottava kohta?
VIN: WAUZZZ4E84N024222 License Plate: LGS-226
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 07C-910-018-BHT1.lbl
Control Module Part Number: 4E0 910 018 HW: 4E0 906 018
Component and/or Version: 6.0L W12/4V G ª0110
Software Coding: 0011773
Work Shop Code: WSC 12345 123 00001
VCID: 5CF491D39FCE4E697D-8008
4 Faults Found:
17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145)
P1577 - 004 - Open Circuit
17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1
P1151 - 001 - System too Lean - MIL ON
17497 - Mixture Regulation; Bank 2; Range 1
P1089 - 001 - Lean Limit Exceeded - MIL ON
18339 - Coolant Fan Control Module (J293)
P1931 - 002 - Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 1001
t.rt68
Alkuperäinen kirjoittaja Killeri
Näytä viesti
Comment