Jospa jollekin olisi hyötyä... Varaudu ahtaisiin tiloihin...
1. Irroita moottorinalusmuovi ja apparin sisälokari.
2. Irroita kallistuksen vakaaja rungosta - jos lisätilaa kaipaat niin myös pyöriltä.
3. Irroita välijäähdyttimen putki
4. Alta löytyy pakkasroppu, jossa letkukara - letku pois(ja vedetkin tulee) - voit hoitaa homman helposti lyömällä ropun sisään ja vääntämällä letkukarasta ulos - itse koetin vääntää suoraan ja hankalaa oli, mutta tuli sillaikin - sopiva pikkujatkovarsi mahtuu letkukaran sisään ja sillä vääntämällä tulee ulos. LÄMPPÄRISSÄ ON SIIS OLTAVA LETKUKARA JUURESSA!
5. Lämmitin hakkaamalla paikalleen - vähän vinosta joutuu lyömään, mutta en tuota varten viitsinyt ruveta kompuraa purkamaan tieltä - mahtuu laittamaan, mutta ahdasta on...
6. Johto ja letku kiinni ja taiteilemaan sisähaaraa sieltä apparin lokarin kautta läpiviennistä sisään. Hommaa jo valmiiksi turkasen kallis 1,5m jatkojohto(40e), kun ei muuten riitä kuin suoraan koneen yli.
7. Hanskalokero ja alamuovi pois niin löytyy läpivienti - muista laittaa airbagin lukon piuhat takaisin kasatessa - sinne hanskalokeron takana olevan suojamuovin pohjaan pistorasia ja Defan termini kiinni niin on poissa jaloista...
8. Pistoke maskiin, johdot piiloon ja auto läjään ja nesteet tietty sisään.
Aikaa saa varata kaikkine ihmettelyineen väh.8h
Ja autohan oli S4 vm. 2001 AGB koneella.
Näyttäis, että meni ilman ilmausta vedet sisään - onkos näissä ilmausruuvi jossakin?
1. Irroita moottorinalusmuovi ja apparin sisälokari.
2. Irroita kallistuksen vakaaja rungosta - jos lisätilaa kaipaat niin myös pyöriltä.
3. Irroita välijäähdyttimen putki
4. Alta löytyy pakkasroppu, jossa letkukara - letku pois(ja vedetkin tulee) - voit hoitaa homman helposti lyömällä ropun sisään ja vääntämällä letkukarasta ulos - itse koetin vääntää suoraan ja hankalaa oli, mutta tuli sillaikin - sopiva pikkujatkovarsi mahtuu letkukaran sisään ja sillä vääntämällä tulee ulos. LÄMPPÄRISSÄ ON SIIS OLTAVA LETKUKARA JUURESSA!
5. Lämmitin hakkaamalla paikalleen - vähän vinosta joutuu lyömään, mutta en tuota varten viitsinyt ruveta kompuraa purkamaan tieltä - mahtuu laittamaan, mutta ahdasta on...
6. Johto ja letku kiinni ja taiteilemaan sisähaaraa sieltä apparin lokarin kautta läpiviennistä sisään. Hommaa jo valmiiksi turkasen kallis 1,5m jatkojohto(40e), kun ei muuten riitä kuin suoraan koneen yli.
7. Hanskalokero ja alamuovi pois niin löytyy läpivienti - muista laittaa airbagin lukon piuhat takaisin kasatessa - sinne hanskalokeron takana olevan suojamuovin pohjaan pistorasia ja Defan termini kiinni niin on poissa jaloista...
8. Pistoke maskiin, johdot piiloon ja auto läjään ja nesteet tietty sisään.
Aikaa saa varata kaikkine ihmettelyineen väh.8h
Ja autohan oli S4 vm. 2001 AGB koneella.
Näyttäis, että meni ilman ilmausta vedet sisään - onkos näissä ilmausruuvi jossakin?
Comment