Kyseinen potilas URS6 2.2t 6 lovinen manuaali.
Ollaan nyt 2 kertaa yritetty tuota kytkintä laittaa paikalleen (se myytiin minulle kuitenkin Plug and Play mallina). No tämä ei kuitenkaan sinne käy koska haarukka ottaa asetelmaan kiinni kun kytkintä ruvetaan painamaan.
Noh kyselin hieman neuvoja vuosi takaperin ja Kalske Teppo antoi vinkin tehdä jatko painelaakerin ja asetelman väliin kuten hänellä. Vuosi odoteltiin ja nyt uusi yritys koska performance kytkinlevy alkoi luistamaan pahasti.
Laitettiin prikkoja painelaakerin ja asetelman väliin jotta saataisiin testattu kuinka paljon siellä pitää olla, jotta asetelma aukeaa. 9mm prikkoja ja haarukka ei enään ottanut kiinni. Ongelmaksi toki muodostui, että kytkin oli alkuun todella tunnoton mutta lähellä pohjaa todella jäykkä, eikä irroittanut vaihdetta missään kohtaa kun sitä pyöritettiin ja kokeiltiin.
Loppu tulos oli, että kytkin polkimen yläpuolella oleva haarukka ilmeisesti halkesi (en ole vielä varmistanut hajoamis kohtaa)
Onko tämä nyt ihan tekemätön paikka? Eikö työsylinterissä ole jerkkua työntää pakettia auki? Onko ainut ratkaisu hydraulinen painelaakeri modata tuonne paikalle?
Kyseessä on Helix Autosport tupla levy asetelma ja kevyt vauhtipyörä. Mallia en nyt muista palaset on tallilla eikä valokuvia näyttää niistä.
Kukaan näiden kanssa paininut ja saanut jotain järkeä mistä tuo johtuu?
Ollaan nyt 2 kertaa yritetty tuota kytkintä laittaa paikalleen (se myytiin minulle kuitenkin Plug and Play mallina). No tämä ei kuitenkaan sinne käy koska haarukka ottaa asetelmaan kiinni kun kytkintä ruvetaan painamaan.
Noh kyselin hieman neuvoja vuosi takaperin ja Kalske Teppo antoi vinkin tehdä jatko painelaakerin ja asetelman väliin kuten hänellä. Vuosi odoteltiin ja nyt uusi yritys koska performance kytkinlevy alkoi luistamaan pahasti.
Laitettiin prikkoja painelaakerin ja asetelman väliin jotta saataisiin testattu kuinka paljon siellä pitää olla, jotta asetelma aukeaa. 9mm prikkoja ja haarukka ei enään ottanut kiinni. Ongelmaksi toki muodostui, että kytkin oli alkuun todella tunnoton mutta lähellä pohjaa todella jäykkä, eikä irroittanut vaihdetta missään kohtaa kun sitä pyöritettiin ja kokeiltiin.
Loppu tulos oli, että kytkin polkimen yläpuolella oleva haarukka ilmeisesti halkesi (en ole vielä varmistanut hajoamis kohtaa)
Onko tämä nyt ihan tekemätön paikka? Eikö työsylinterissä ole jerkkua työntää pakettia auki? Onko ainut ratkaisu hydraulinen painelaakeri modata tuonne paikalle?
Kyseessä on Helix Autosport tupla levy asetelma ja kevyt vauhtipyörä. Mallia en nyt muista palaset on tallilla eikä valokuvia näyttää niistä.
Kukaan näiden kanssa paininut ja saanut jotain järkeä mistä tuo johtuu?
Comment