Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

NM tyhjäkäynti ongelma

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • NM tyhjäkäynti ongelma

    Terve! Mulla on tossa coupessa sellanen ongelma että kylmänä auto toimii suht normaalisti. Mutta sitten kun kone rupee olemaan lämmin niin auto rupeaa kiihdytyksissä pätkimään 1200-2500rpmä ja tyhjäkäynti seilaa jonkin verran 800-2000rpm. Oon putsannut/testannut että isv venttiili toimii oikein eli vika ei pitäisi olla siinä. Imuvuotojakaan en löytänyt. Sitten testasin silleen että otin isv johdon irti ja kokeilin, sillon auto ei enää pätkinyt eikä kierrokset seilannut mutta tyhjäkäyntiä ei ollut kylmänä. Kysymys kuuluukin että mikä lämpötila anturi vaikuttaa isv:een toimintaan? missä se siatsee? ja kone on 2.0 20V NM

    #2
    Jos oikein muistan, se ruskea nelinapainen anturi jäähdytysvesioksassa kiinni. Se valkoinen anturi sylinterikannen päässä taas kertoo ecu:lle moottoriveden lämpötilan.

    Toinen vaihtoehto on että tulpanjohdot lyövät läpi, niiden kulun järjestely on aika tarkkaa.

    Comment

    Working...
    X