Hei. kyseessä audi a4 b6 1.8t avj koneella. En haulla löytänyt oikein vastaavaa vaan vähän sinnepäin mis oli veikkausta veikkauksen perään.
Ostin tollasen audin turbovikasena. Kuvaus oli et savuttaa valkoista oikein paksusti. Savutus kun alkoin niin ajettu noin 30km kotipihaan. Itse hain trailerilla.
Noh turbo irti niin pakosarjassa oli öljyä, imupuoli kuiva.
Uus ahdin kiinni niin sama savutus jatkuu. Käymää ku laittaa niin 20-30sekunttia niin alkaa savuttamaan huohotinletkusta ja pakoputkesta, kaasua ku antaa niin tuuppaa paksun valkosen pilven pakoputkesta.
Edestäpäin laskettuna neljäs tulppa(tulipellille lähin) on palotilan puolelta öljynen. loput 3 on OK. Lampulla kun kattelin niin ei näy männän päällä öljyä ainakaan.
Puristuspaineta en tähän hätään saanu mitattua kun ei kellään ollu mittaria lainaan.
Mitäs kristallipallo sanoo?
Onko kansipahvi mennyt öljykanavan ja palotilan välistä vai onko kenties huohotuksessa vikaa tai venttiilivarren kumeissa?
Vai onko kenties kaikki ongelma jo korjattuna turbon vaihdon takia mutta pakoputki täynnä öljyä vielä ja siks savuttaa?
Tyhjäkäynnillä on sellasta hentoa pientä vaaleeta/sinertävää(?) savua ja kenkää ku antaa niin paksua valkoista.
Öljyt ja jäähdytin neste ei ole sekasin eikä tee painetta jäähdytyspuolelle.
Ostin tollasen audin turbovikasena. Kuvaus oli et savuttaa valkoista oikein paksusti. Savutus kun alkoin niin ajettu noin 30km kotipihaan. Itse hain trailerilla.
Noh turbo irti niin pakosarjassa oli öljyä, imupuoli kuiva.
Uus ahdin kiinni niin sama savutus jatkuu. Käymää ku laittaa niin 20-30sekunttia niin alkaa savuttamaan huohotinletkusta ja pakoputkesta, kaasua ku antaa niin tuuppaa paksun valkosen pilven pakoputkesta.
Edestäpäin laskettuna neljäs tulppa(tulipellille lähin) on palotilan puolelta öljynen. loput 3 on OK. Lampulla kun kattelin niin ei näy männän päällä öljyä ainakaan.
Puristuspaineta en tähän hätään saanu mitattua kun ei kellään ollu mittaria lainaan.
Mitäs kristallipallo sanoo?
Onko kansipahvi mennyt öljykanavan ja palotilan välistä vai onko kenties huohotuksessa vikaa tai venttiilivarren kumeissa?
Vai onko kenties kaikki ongelma jo korjattuna turbon vaihdon takia mutta pakoputki täynnä öljyä vielä ja siks savuttaa?
Tyhjäkäynnillä on sellasta hentoa pientä vaaleeta/sinertävää(?) savua ja kenkää ku antaa niin paksua valkoista.
Öljyt ja jäähdytin neste ei ole sekasin eikä tee painetta jäähdytyspuolelle.
Comment