Moro!
Nyt kyllä alkaa järki loppua... On uudet bybässit ja N75:set, painevuotoja ei ole mutta...
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Tällasen se VAG-COM lykkää. Auto pelaa normaalisti kun kiihdyttää joka vaihteella kunnolla rajoittimelle asti mutta sitten jos esim 4-vaihteella 80 km/h vauhdissa linttaa kaasun pohjaan niin alkaa nykiminen ja välillä suhahtelee oikein kunnolla.
Testasin että jos ajaa niin että vedättää kunnolla rajoittimelle asti tai muutenvain rauhallisesti niin kyseistä vikakoodia ei ilmaannu. Mutta heti jos matalilla kierroksilla lyö kaasun pohjaan niin koodi ilmestyy.
Onkohan vika nyt ilmamäärämittarissa kun ei huvikseen kallista osaa viitsisi ostaa...?
Kiitoksia etukäteen jos joltain näppärältä jotain kommentteja löytyisi.
Sellanen vaan vielä tuli mieleen että olisiko jollain Vaasan seudulla samanlaista MAF:ia jota saisi kokeilla?
Nyt kyllä alkaa järki loppua... On uudet bybässit ja N75:set, painevuotoja ei ole mutta...
16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High
P0103 - 35-10 - - - Intermittent
Tällasen se VAG-COM lykkää. Auto pelaa normaalisti kun kiihdyttää joka vaihteella kunnolla rajoittimelle asti mutta sitten jos esim 4-vaihteella 80 km/h vauhdissa linttaa kaasun pohjaan niin alkaa nykiminen ja välillä suhahtelee oikein kunnolla.
Testasin että jos ajaa niin että vedättää kunnolla rajoittimelle asti tai muutenvain rauhallisesti niin kyseistä vikakoodia ei ilmaannu. Mutta heti jos matalilla kierroksilla lyö kaasun pohjaan niin koodi ilmestyy.
Onkohan vika nyt ilmamäärämittarissa kun ei huvikseen kallista osaa viitsisi ostaa...?
Kiitoksia etukäteen jos joltain näppärältä jotain kommentteja löytyisi.
Sellanen vaan vielä tuli mieleen että olisiko jollain Vaasan seudulla samanlaista MAF:ia jota saisi kokeilla?
Comment