Moottori käy tasaisesti mutta pakoputkesta kuuluu satunnaisesti "puff" vika pysyy vaikka kierroksia nostaa. HC päästöt ovat myös korkeat.
Ajossa vikaa ei huomaa. Vika alkaa kun moottori lämmöt on noin 60 astetta.
Jo tehdyt jutut:
-ei vikakoodeja
-imuvuotoja ei ole / ahto
-öljyt vaihdettu
-tulpat vaihdettu kokeiltu kolmia erin tulppia
-moottoriin vaihdettu 1.8t puola kitti ( ajettu 10tkm )
-suuttimet penkitetty ( ajettu 10tkm )
-lambda vaihdettu ( ajettu 20tkm )
-polttoaineen paine pysyy vaikka auton sammuttaa. Paineet kohdillaan
-eri ecu:a kokeiltu
-maf putsattu
-isv putsattu
-imulämmön anturi putsattu
Muuta tietoa aiheesta
-vakioilmansuodatin kotelo / putsari
-Laaja kaista lambdan mukaan seos vaihtelee 0.98-1.00 välillä
-ajettu 225tkm ( ehkä )
-ahtaa oikeat arvot
-Hc arvo oli tyhjäkäynillä n.150 ( mitattu korjaamolla hyvällä mittarilla), aikasemmin päästöt ovat olleet luokkaa hc 50-70, putkessa paukuttelua ei ole ollut.
Ajossa vikaa ei huomaa. Vika alkaa kun moottori lämmöt on noin 60 astetta.
Jo tehdyt jutut:
-ei vikakoodeja
-imuvuotoja ei ole / ahto
-öljyt vaihdettu
-tulpat vaihdettu kokeiltu kolmia erin tulppia
-moottoriin vaihdettu 1.8t puola kitti ( ajettu 10tkm )
-suuttimet penkitetty ( ajettu 10tkm )
-lambda vaihdettu ( ajettu 20tkm )
-polttoaineen paine pysyy vaikka auton sammuttaa. Paineet kohdillaan
-eri ecu:a kokeiltu
-maf putsattu
-isv putsattu
-imulämmön anturi putsattu
Muuta tietoa aiheesta
-vakioilmansuodatin kotelo / putsari
-Laaja kaista lambdan mukaan seos vaihtelee 0.98-1.00 välillä
-ajettu 225tkm ( ehkä )
-ahtaa oikeat arvot
-Hc arvo oli tyhjäkäynillä n.150 ( mitattu korjaamolla hyvällä mittarilla), aikasemmin päästöt ovat olleet luokkaa hc 50-70, putkessa paukuttelua ei ole ollut.
Comment