Onko kelleen sattunt silmiin netin syövereistä tahi muualta urkin tai vanhan 200 5T :n ennakkokäyriä/karttoja? Urkissahan oli se Hitachin boksi, mutta kait sieltäkin on joku tietoja ulos ronkkinut.-Kun ei oikein meinaa saada tohon koneeseen mitään otetta...
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
WR/WJ sytkäfaktaa?
Collapse
X
-
ei kyseiseen pataan mutta osviittaa vois olla.
http://www.kolumbus.fi/etelanlampo/ennakko.xls
Jos en väärin muista niin ylempänä on mc ja alempana kg koneen vakio ennakot.
-
Alkuperäinen kirjoittaja playmaker Näytä viestiMinkälainen kombinaatio sulla on pellin alla? Ajattelin vain että ompa niitä vielä aika monta muutakin asiaa ,jotka tulee ottaa huomioon jos meinaat saada hyvin pelittään. Se urkki sivu löytyy varmaan kerätyistä linkeistä?
Laitan Mikalle YV:llä lisätietoja laitteesta.Viimeksi muokannut vitonen; 12.1.2008, 21:16.
Comment
-
Haittaakos mitään vaikka jättää sen kaasun asennon tunnistinkompleksin pois käytöstä? Eli lähinnä aattelin että vaikuttaako tehoihin/ ennakoihin yläkierroksila? Kone on tulossa jäärata-autoon ja alakierrosten rykimiset ja nykimiset ei sinänsä haittaa. Eli nyt tehdään kaikki mahdollisimman yksinkertaisesti ja karsitaan pois kaikki ylimääräiset sähköhärpäkkeet, mm. tyhjäkäyntisolenoidi ja kylmäkäynnistyssuutin ym. hifistelyt.
Comment
-
Kylmäkäynnistys suutin on mukavuusvaruste. Hyvä se on olla olemassa, muttei välttämätön.
Kaasuläpän tunnistinkompleksi on mikrokytkin, joka ohjaa muistaakseni magneettiventtiiliä joka vaihtaa virranjakajan ennakkokalvon joko puolta tai tai sitten ohjaa sinne ejektorin kautta vakuumia. Nyt tapauksesta on niin monta vuotta aikaa ettei enää muista.
WJ:n ohjauksesta pyörii jossain Selbststudieprogramm (SSP), mutten muista manuaalin numeroa, jotain niitä alkupään versioita. Siinä oli hyvä suomeksi piirretty kuva WJ:n ennakko-ohjauksesta.
Joka tapauksessa kun se kuva on kädessä systeemi on erittäin yksinkertainen, vaikkei kovin kaunis.
Comment
-
Minulta löytyy nämä. Suurin osa ainakin.
SSP-Nr. SSP-Titel
-----------------------------------
120 2,5l l Turbo-Dieselmotor mit Direkteinspritzung
119 Geschwindigkeitsabhängig gesteuerte Servolenkung SERVOTRONIC
118 Golf-Cabriolet ? elektrisch-hydraulische Verdeckbetätigung
117 Antiblockiersystem (Teves) mit elektronischer Differentialsperre (EDS)
116 2,4-l-Einspritzmotor 22R im VW-Taro
115 Antriebs-Schlupf-Regelung (ASR)
114 Airbag im Audi
113 Elektronische Niveauregelung
112 Automatisches Getriebe 4-Gang elektrohydraulisch gesteuert
111 Motronic im 5 Zyl. 20V Turbomotor
110 Vollelektronische Zündung mit Lambda- und Ladedruckregelung
109 Standheizung im Audi V8
108 VW-Taro
107 Schiebe-/Ausstelldächer für VW und Audi
106 Audi V8
105 V8-Motor
104 4-Gang-Automatic 018 im Audi V8
103 1,8-l-Motor mit G-Lader
102 KE-Motronic im 2,0-l-Motor 16 V
101 Geschwindigkeitsabhängig ausfahrender Heckspoiler im Corrado
100 Elektronische Heizungsregelung - Thermotronic
99 5-Gang-Schaltgetriebe 02A
98 Höheneinstellbares Lenkrad
97 Zentralverriegelung mit Safe-System
96 Beheizbare-Scheibenwaschdüsen / Beheizbarer-Schließzylinder für Fahrertür
95 KE-III-Jetronic
94 Mono-Jetronic
93 Fünfzylinder-20 V-Motor
92 Vergaser Keihin II
91 Elektromagnetische Wählhebelsperre für autom. Getriebe
90 Dieselmotoren
89 1,3-l-Dieselmotor
88 Digitales Fahrer-Informations-Zentrum (DIGIFIZ)
87 Digifant im Pkw
86 Antiblockiersystem (Bosch) im Volkswagen Transporter
85 Elektronisch geregelter Vergaser 2 EE
84 Audi Sicherheitssystem procon-ten im Audi 80/90
83 Klimaanlage mit Diagnosesystem
82 Vergaser 2 E 4 mit elektronischer Leerlaufregelung
81 Antiblockiersystem (Teves) im Golf
80 (nicht belegt)
79 G-Lader im Polo Coupé G40
78 Golf syncro
77 Digifant im Transporter mit wassergekühltem Boxermotor
76 Torsen-Verteiler-Differential
75 Schadstoffarmer 1,8l-l-Motor mit VEZ
74 4- und 5-Gang-Schaltgetriebe 012
73 Automatische Kupplungs-Nachstellung
72 Klimaanlage für Caravalle Modelle
71 Elektrische Zentralverriegelung im Volkswagen-Transporter
70 VW-LT Visco-Lüfterkupplung
69 Schadstoffarme Motoren: KE-Jetronic, KA-Jetronic, Digijet/Digifant, Diesel
68 Scirocco GTX 16 V
67 Golf '84: Vergaser 2E2 / Vergaser Keihin 26/30 DC
66 Volkswagen Transporter und Caravelle syncro
65 Anti-Blockier-Systeme
64 Audi 100/200 quattro
63 Hydraulische Tassenstößel
62 1,8 l-Einspritzmotor
61 Passat Variant tetra
60 Bordcomputer für Audi 200 und 100
59 Golf ab Modelljahr 1984
58 Stop/Start-Automatik
57 Vollelektronische Zündung im Audi 200 Turbo
56 Digijet im Transporter mit wassergekühltem Boxermotor
55 Elektrische Leuchtweitenregelung/Audi 200
54 Klimaanlage mit automatischer Regelung
53 Elektrische Sitzverstellung mit Memory
52 LT 50
51 Audi 80 Quattro
50 Audi 100 '83 - Keihin Vergaser mit Startanhebung
49 Audi 100 '83
48 1,3 l/55 kW Motor im Polo Coupé
47 Transporter mit wassergekühltem Boxermotor
46 Audi Quattro '83
45 Änderungen zum Modelljahr 83
44 K-Jetronic
43 Die Turbo Diesel: 1,6-l-Vierzylinder, 2,0-l-Fünfzylinder
42 Polo ab Modelljahr 1982
41 Automatisches Getriebe für Dieselmotoren
40 Audi Quattro: Pneumatische Betätigung für Differentialsperre
39 Audi Quattro
38 Volkswagen Transporter: 1,6l Dieselmotor, Fahrzeugheizung, Zusatzheizung DA 6
37 Passat: Schalt-/Verbrauchsanzeige, Stop-Start-Anzeige
36 Anti-Blockier-System im Audi 200
35 CAV-Verteilereinspritzpumpe mit mech. Regler
34 Keihin Vergaser
33 Pneumatische Geschwindigkeitsregelanlage
32 Audi 200
31 5 Gang-Schaltgetriebe 013
30 Vergaser: 1-B, 2-B
29 CAV-Verteilereinspritzpumpe
28 Iltis
27 5 Gang-Schaltgetriebe 016
26 Schiebedächer
25 Transistor-Zündanlage mit Leerlaufstabilisierung
24 Der neue Transporter
23 5-Gang Schaltgetriebe 020
22 LT 40/45 6-Zylinder-Dieselmotor
21 Geschwindigkeitsregelanlage im Audi 100
20 5-Zylinder-Dieselmotor
19 Klimaanlage im Audi 100
18 Niveauregelung im Audi 100
17 Steuerung der Heizung und Klimaanlage im Audi 100
16 Audi 100/5E
15 Servolenkung
14 1,5 l-Dieselmotor
13 Audi 100
12 Der LT-Dieselmotor
11 Die K-Jetronic
10 LT
9 Polo
8 Automatikgetriebe für Volkswagen und Audi
7 Der Audi 50
6 Golf
5 Scirocco
4 Die Technik der L-Jetronic
3 Lernen Sie die Technik des Passat kennen: Den Vergaser, die Elektrik, den Aufbau
2 Lernen Sie die Technik des Passat kennen: Die Achsen, die Bremsen, die Lenkung
1 Lernen Sie die Technik des Passat kennen: Den Motor, die Heizung, das Getriebe
Comment
Comment