Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

WR/WJ sytkäfaktaa?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • WR/WJ sytkäfaktaa?

    Onko kelleen sattunt silmiin netin syövereistä tahi muualta urkin tai vanhan 200 5T :n ennakkokäyriä/karttoja? Urkissahan oli se Hitachin boksi, mutta kait sieltäkin on joku tietoja ulos ronkkinut.-Kun ei oikein meinaa saada tohon koneeseen mitään otetta...

    #2
    ei kyseiseen pataan mutta osviittaa vois olla.

    http://www.kolumbus.fi/etelanlampo/ennakko.xls

    Jos en väärin muista niin ylempänä on mc ja alempana kg koneen vakio ennakot.

    Comment


    • #3
      Aika paljon eroa WJ ja WR koneen käyrissä ,koska WJ mekaaninen. Eikä noista MC tai KG koneenkaan ennakoista ole sinulle mitään apua. WR koneen ennakoille löytyy linkki täältä foorumilta ,jos nyt joku muistais mistä... Olikohan jotku UK:n urkki sivut?

      Comment


      • #4
        -Joo, kyllä muistelen kanssa nähneeni urkin syttytietoja jossain mutta ei se tietty nyt löydy kun pitäis...

        Comment


        • #5
          Minkälainen kombinaatio sulla on pellin alla? Ajattelin vain että ompa niitä vielä aika monta muutakin asiaa ,jotka tulee ottaa huomioon jos meinaat saada hyvin pelittään. Se urkki sivu löytyy varmaan kerätyistä linkeistä?

          Comment


          • #6
            Alkuperäinen kirjoittaja playmaker Näytä viesti
            Minkälainen kombinaatio sulla on pellin alla? Ajattelin vain että ompa niitä vielä aika monta muutakin asiaa ,jotka tulee ottaa huomioon jos meinaat saada hyvin pelittään. Se urkki sivu löytyy varmaan kerätyistä linkeistä?
            -Kyllä toi ihan pensakoneelta vaikuttais ;)
            Laitan Mikalle YV:llä lisätietoja laitteesta.
            Viimeksi muokannut vitonen; 12.1.2008, 21:16.

            Comment


            • #7
              Nyt ois sellanen ongelma että oon laittamassa WJ- konetta erimerkkiseen autoon ja on hieman ongelmia sytkäpuolen kans. Eli mitä kaikkea sytytyspuolen osia tarvii ottaa mukaan audista, esim sytkäboksi tms.? Tarkoitus saada pelaamaan mahdollisimman yksinkertaisesti.

              Comment


              • #8
                WJ:ssä on se hyväpuoli, että se on valmiiksi yksinkertainen. Mukaan virranjakaja, puola ja sytkävahvari. Sopivasti kaapelia niiden välille, niin pitäisi toimia.

                Comment


                  #9
                  Alipaineletkut, venttiilit ja paineanturit. Jos hämärästi muistan WJ:n jakajassa on kahteen suuntaan toimiva ennakon säätö ja riippuen koneen paineista, täyskaasu 0/1 tilasta, ohjataan vakuumia jakajalle tilanteen mukaan.

                  Comment


                  • #10
                    Haittaakos mitään vaikka jättää sen kaasun asennon tunnistinkompleksin pois käytöstä? Eli lähinnä aattelin että vaikuttaako tehoihin/ ennakoihin yläkierroksila? Kone on tulossa jäärata-autoon ja alakierrosten rykimiset ja nykimiset ei sinänsä haittaa. Eli nyt tehdään kaikki mahdollisimman yksinkertaisesti ja karsitaan pois kaikki ylimääräiset sähköhärpäkkeet, mm. tyhjäkäyntisolenoidi ja kylmäkäynnistyssuutin ym. hifistelyt.

                    Comment


                      #11
                      saako sitä talvella käyntiin ,jos kylmäkäynnistyssuutin on pois käytöstä??

                      Comment


                      • #12
                        Kaasuläpäntunnistin on täyskaasurikastimelle. Kyllä tarvit kaikki alkuperäiset hilut(pois lukien ahtopaineen varoanturit) ,jos haluat saada sen toimimaan ongelmitta. nim.kokemusta on.

                        Comment


                          #13
                          Kylmäkäynnistys suutin on mukavuusvaruste. Hyvä se on olla olemassa, muttei välttämätön.

                          Kaasuläpän tunnistinkompleksi on mikrokytkin, joka ohjaa muistaakseni magneettiventtiiliä joka vaihtaa virranjakajan ennakkokalvon joko puolta tai tai sitten ohjaa sinne ejektorin kautta vakuumia. Nyt tapauksesta on niin monta vuotta aikaa ettei enää muista.

                          WJ:n ohjauksesta pyörii jossain Selbststudieprogramm (SSP), mutten muista manuaalin numeroa, jotain niitä alkupään versioita. Siinä oli hyvä suomeksi piirretty kuva WJ:n ennakko-ohjauksesta.

                          Joka tapauksessa kun se kuva on kädessä systeemi on erittäin yksinkertainen, vaikkei kovin kaunis.

                          Comment


                          • #14
                            SSP 32

                            Comment


                              #15
                              Mistäs noita SSP:tä löytää?

                              Comment


                                #16
                                Muulilla esimerkiksi. Sähköpostilistan aikaan noita pyöri cd-jakelussa. Omani oon hukannut jonnekin, luulisin.

                                Comment


                                • #17
                                  Minulta löytyy nämä. Suurin osa ainakin.

                                  SSP-Nr. SSP-Titel
                                  -----------------------------------
                                  120 2,5l l Turbo-Dieselmotor mit Direkteinspritzung
                                  119 Geschwindigkeitsabhängig gesteuerte Servolenkung SERVOTRONIC
                                  118 Golf-Cabriolet ? elektrisch-hydraulische Verdeckbetätigung
                                  117 Antiblockiersystem (Teves) mit elektronischer Differentialsperre (EDS)
                                  116 2,4-l-Einspritzmotor 22R im VW-Taro
                                  115 Antriebs-Schlupf-Regelung (ASR)
                                  114 Airbag im Audi
                                  113 Elektronische Niveauregelung
                                  112 Automatisches Getriebe 4-Gang elektrohydraulisch gesteuert
                                  111 Motronic im 5 Zyl. 20V Turbomotor
                                  110 Vollelektronische Zündung mit Lambda- und Ladedruckregelung
                                  109 Standheizung im Audi V8
                                  108 VW-Taro
                                  107 Schiebe-/Ausstelldächer für VW und Audi
                                  106 Audi V8
                                  105 V8-Motor
                                  104 4-Gang-Automatic 018 im Audi V8
                                  103 1,8-l-Motor mit G-Lader
                                  102 KE-Motronic im 2,0-l-Motor 16 V
                                  101 Geschwindigkeitsabhängig ausfahrender Heckspoiler im Corrado
                                  100 Elektronische Heizungsregelung - Thermotronic
                                  99 5-Gang-Schaltgetriebe 02A
                                  98 Höheneinstellbares Lenkrad
                                  97 Zentralverriegelung mit Safe-System
                                  96 Beheizbare-Scheibenwaschdüsen / Beheizbarer-Schließzylinder für Fahrertür
                                  95 KE-III-Jetronic
                                  94 Mono-Jetronic
                                  93 Fünfzylinder-20 V-Motor
                                  92 Vergaser Keihin II
                                  91 Elektromagnetische Wählhebelsperre für autom. Getriebe
                                  90 Dieselmotoren
                                  89 1,3-l-Dieselmotor
                                  88 Digitales Fahrer-Informations-Zentrum (DIGIFIZ)
                                  87 Digifant im Pkw
                                  86 Antiblockiersystem (Bosch) im Volkswagen Transporter
                                  85 Elektronisch geregelter Vergaser 2 EE
                                  84 Audi Sicherheitssystem procon-ten im Audi 80/90
                                  83 Klimaanlage mit Diagnosesystem
                                  82 Vergaser 2 E 4 mit elektronischer Leerlaufregelung
                                  81 Antiblockiersystem (Teves) im Golf
                                  80 (nicht belegt)
                                  79 G-Lader im Polo Coupé G40
                                  78 Golf syncro
                                  77 Digifant im Transporter mit wassergekühltem Boxermotor
                                  76 Torsen-Verteiler-Differential
                                  75 Schadstoffarmer 1,8l-l-Motor mit VEZ
                                  74 4- und 5-Gang-Schaltgetriebe 012
                                  73 Automatische Kupplungs-Nachstellung
                                  72 Klimaanlage für Caravalle Modelle
                                  71 Elektrische Zentralverriegelung im Volkswagen-Transporter
                                  70 VW-LT Visco-Lüfterkupplung
                                  69 Schadstoffarme Motoren: KE-Jetronic, KA-Jetronic, Digijet/Digifant, Diesel
                                  68 Scirocco GTX 16 V
                                  67 Golf '84: Vergaser 2E2 / Vergaser Keihin 26/30 DC
                                  66 Volkswagen Transporter und Caravelle syncro
                                  65 Anti-Blockier-Systeme
                                  64 Audi 100/200 quattro
                                  63 Hydraulische Tassenstößel
                                  62 1,8 l-Einspritzmotor
                                  61 Passat Variant tetra
                                  60 Bordcomputer für Audi 200 und 100
                                  59 Golf ab Modelljahr 1984
                                  58 Stop/Start-Automatik
                                  57 Vollelektronische Zündung im Audi 200 Turbo
                                  56 Digijet im Transporter mit wassergekühltem Boxermotor
                                  55 Elektrische Leuchtweitenregelung/Audi 200
                                  54 Klimaanlage mit automatischer Regelung
                                  53 Elektrische Sitzverstellung mit Memory
                                  52 LT 50
                                  51 Audi 80 Quattro
                                  50 Audi 100 '83 - Keihin Vergaser mit Startanhebung
                                  49 Audi 100 '83
                                  48 1,3 l/55 kW Motor im Polo Coupé
                                  47 Transporter mit wassergekühltem Boxermotor
                                  46 Audi Quattro '83
                                  45 Änderungen zum Modelljahr 83
                                  44 K-Jetronic
                                  43 Die Turbo Diesel: 1,6-l-Vierzylinder, 2,0-l-Fünfzylinder
                                  42 Polo ab Modelljahr 1982
                                  41 Automatisches Getriebe für Dieselmotoren
                                  40 Audi Quattro: Pneumatische Betätigung für Differentialsperre
                                  39 Audi Quattro
                                  38 Volkswagen Transporter: 1,6l Dieselmotor, Fahrzeugheizung, Zusatzheizung DA 6
                                  37 Passat: Schalt-/Verbrauchsanzeige, Stop-Start-Anzeige
                                  36 Anti-Blockier-System im Audi 200
                                  35 CAV-Verteilereinspritzpumpe mit mech. Regler
                                  34 Keihin Vergaser
                                  33 Pneumatische Geschwindigkeitsregelanlage
                                  32 Audi 200
                                  31 5 Gang-Schaltgetriebe 013
                                  30 Vergaser: 1-B, 2-B
                                  29 CAV-Verteilereinspritzpumpe
                                  28 Iltis
                                  27 5 Gang-Schaltgetriebe 016
                                  26 Schiebedächer
                                  25 Transistor-Zündanlage mit Leerlaufstabilisierung
                                  24 Der neue Transporter
                                  23 5-Gang Schaltgetriebe 020
                                  22 LT 40/45 6-Zylinder-Dieselmotor
                                  21 Geschwindigkeitsregelanlage im Audi 100
                                  20 5-Zylinder-Dieselmotor
                                  19 Klimaanlage im Audi 100
                                  18 Niveauregelung im Audi 100
                                  17 Steuerung der Heizung und Klimaanlage im Audi 100
                                  16 Audi 100/5E
                                  15 Servolenkung
                                  14 1,5 l-Dieselmotor
                                  13 Audi 100
                                  12 Der LT-Dieselmotor
                                  11 Die K-Jetronic
                                  10 LT
                                  9 Polo
                                  8 Automatikgetriebe für Volkswagen und Audi
                                  7 Der Audi 50
                                  6 Golf
                                  5 Scirocco
                                  4 Die Technik der L-Jetronic
                                  3 Lernen Sie die Technik des Passat kennen: Den Vergaser, die Elektrik, den Aufbau
                                  2 Lernen Sie die Technik des Passat kennen: Die Achsen, die Bremsen, die Lenkung
                                  1 Lernen Sie die Technik des Passat kennen: Den Motor, die Heizung, das Getriebe

                                  Comment

                                  Working...
                                  X