Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Audin virallinen 2.7t koneen irroitus/asennus-video

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

Audin virallinen 2.7t koneen irroitus/asennus-video

RAM sen jostain on kaivanut ja laittoi jakoon. Itse tosin vedän lootan kanssa tai jopa koko etualakehikon kanssa. Kertaakaan en ole ottanut pelkkää konetta irti vielä.

Tuossa ei ole laatikon jäähdytysletkuja kun on jenkkiversio.

http://www.s4-mtm.com/video/M4V20001.MP4

Eipä aukea tuon linkin takaa muuta kuin blanko sivu :(

Comment

Uuteen ikkunaan aukaistuna toimii ainakin mulla (tuliketulla).

Comment

yli 140 megaa joten tallenna ensin levylle. Ei se heti aukee. Enpä huomannut tuota ilmoittaa. Hyvä kun ilmoitit.

Comment

Eipä tuu kuin puolet - eikä sitäkään quicktime tunnista ?

Comment

Jenkit heräilly. RAM on jenkeissä (britti) ja vasta tuosta ilmoitti. Koittakaa huomenna päivällä jos nyt tökkii.
            Viimeksi muokannut ola; 8.1.2008, 06:25. Perustelu: britti

Comment

Imutin tossa seiskan jälkeen ja kyllä mulla ainakin setä lopussa laittaa konepellin kiinni. :)
              Pakattu mp4:seksi näkyy esim. media player classicilla.

Comment

Mielenkiintoista nähdä miten se pitää tehdä virallisesti :)

Hyvin tuo ainakin nyt tulee ~260 kt/s.

Comment

Ihan hyvä servu, 310kt/s....
                  Ainakin BsPlayerillä toimii.

Okkim lähettää kohta sähköpostia...
                  Hai, Aim Mikko From Finlant, Ai kän tuu tät seim think tvais vaster tän juu in viteo...

Comment

heheh...toi oli hyvä ;)

E: Helppoahan tuo on purkaa uudesta autosta, kun kaikki aukeaa helposti..Mutta eihän meidän Mikkoa tuo vanhan auton pikku kitka haittaa =P
                    Viimeksi muokannut Sleepy2; 8.1.2008, 01:08.

Comment

Muuten hyvä mutta ei mun englanti ole noin paskaa ;)

En kyllä ymmärrä mikseivät ne ota sitä laatikon kanssa pois. Olisi paljon helpompaa.

Olisi kyllä aika hienoa päästä rassaamaan noin puhdasta autoa missä mikään osa ei ole varmasti jumissa. No omassa ainakin on niin usein niitä irroiteltu ettei ne kyllä siinäkään ehdi jumiutua, mutta likaisia ne kyllä on.

Comment

Tommoiset extra parit käsiä voisi olla kanssa kiva juttu tallissa. Aina tulisi oikea osa suoraan käteen ja työkalujen kanssa sama juttu. Ei mitään missä ¤#""# on se mun 13mm hylsy. :)

Comment

Antaa tuo video vähän liian herkullisen kuvan automekaanikon hommista...:)

Voi tulla jollekin vähän yllätyksenä kun kirjekurssilla opitut asiat ei toteudukkaan pulttien katkeillessa...

Comment

Getrightilla joutu lataamaan mut tulihan se sieltä.

Siistiä hommaa näköjään, eihän siinä näköjään hikeä pukkaa ollenkaan, korjas kummasti ennakkopelkoja tohon hommaan :=) Pitäsköhän käyä tossa pihalla kokeilemassa parisataa tuhatta ajettuun peliin kun on nyt koulutuksenkin saanu...

Comment

Hauska pätkä kerta kaikkiaan, harmi kun tuota en ollut nähnyt kun tallissa oli tuolla koneella oleva 6:n. Löytyykö nyt vastaavaa 4.2:sta :-)

Niinhän se on, kaikki on helppoa, kun on oikeat työkalut ja vehkeet uusia...

Comment

Aika pokkana läväytti lopussa pellin kiinni. Minä en vain tuon kokoisen rempan jälkeen, kokeilematta
                                ensin... :)

Comment

Working...
                                X