Audi sairastaa jotain. Vikakoodit:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low
P0327 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Ilmeisesti haiskahtaa vialliselle MAF:lle tai imuvuodolle? Ulkomaisilla forumeilla kovasti kohtalotovereita, mutta threadeissä ei ole vaivauduttu vastailemaan miten loppusissaan saatu korjattua. Viikonloppuna on tarkoitus tarkistaa MAF:in toiminta Vag-comilla. Onko tuossa 1.8t myllyssä jotain tiettyjä kohtia mistä yleisimmin alkaa vuotamaan imupuolelta?
Edit:
Huomasin tuossa viikonloppuna, että varsinkin kylmäkäynnistyksen jälkeen pätkii misfirea ilmeisesti kolmossylinterissä. AWT-koneessa ei taida olla samanlaista oirehtivaa sytkänvahvistinta joka löytyy esim. AEB:sta? Tulpilla on ajettu mitä ilmeisimmin 65tkm, joten voisi ensitöikseen vaihtaa ne.
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low
P0327 - 35-10 - - - Intermittent
17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean
P1136 - 35-00 - -
Ilmeisesti haiskahtaa vialliselle MAF:lle tai imuvuodolle? Ulkomaisilla forumeilla kovasti kohtalotovereita, mutta threadeissä ei ole vaivauduttu vastailemaan miten loppusissaan saatu korjattua. Viikonloppuna on tarkoitus tarkistaa MAF:in toiminta Vag-comilla. Onko tuossa 1.8t myllyssä jotain tiettyjä kohtia mistä yleisimmin alkaa vuotamaan imupuolelta?
Edit:
Huomasin tuossa viikonloppuna, että varsinkin kylmäkäynnistyksen jälkeen pätkii misfirea ilmeisesti kolmossylinterissä. AWT-koneessa ei taida olla samanlaista oirehtivaa sytkänvahvistinta joka löytyy esim. AEB:sta? Tulpilla on ajettu mitä ilmeisimmin 65tkm, joten voisi ensitöikseen vaihtaa ne.
Comment