Jotta voisit osallistua keskusteluihin, sinun pitää ensin rekisteröityä. Rekisteröityminen edellyttää sitoutumista foorumin käyttöehtoihin. Rekisteröidy täällä.
Jos olet ensimmäistä kertaa tällä foorumilla, ole hyvä ja tutustu ensin jo kysyttyihin kysymyksiin. Kysymykseesi löytyy mahdollisesti jo useita vastauksia. Hae vanhoja kysymyksiä ja vastauksia täältä.
No kysytään toisella tavalla!
Mistä näkee hyvin poikittaisten ja pitkittäisen 1.8T 20V moottorin lohkojen eroavaisuudet? Kuvat yms ovat tervetulleita..
Kiitos pipo esa, mutta ei tuolta oikeen selvinnyt sitä mitä hain :(
Tuolla haettiin vanhemmalle AEB koneelle vastaavuutta..
Eikös BFB ja BEX ole A4 S-Line (B6) 1.8TQ:n moottorikoodeja (sisäisellä vesipumpulla) ja nyt tarvis selvittää vain, että onko tuossa AUQ lohkossa mahdollisesti oikeat paikat kiinnikkeille..
Rönsyilee nyt aika pahasta, mutta onko sitten niin että BEX-koneellisia quattroja
on myyty tavismalleina suomessa? Eikös niissä kaikissa ole ollut sport/s-line
paketit? Kiinnoistaisi ihan noin tullimielessä :)
Nuo antamani moottori mallit bongasin tuolta pipo esa:n antaman linkin takaa olevasta kaaviosta, enkä niistä ole varma. Eli mitkä moottori tyypit sitten ovat tuossa B6 tuotanto mallissa??
Jos olisi esim kuvia lohkoista, niin näkisi miten ne eroaa (AUQ Leon -05) poikittais koneesta? Esim kiinnitys pisteet, onko muuten suuria eroja jne...
Hyllytavaroista tarkistettuna: AVJ (A4 q -01) moottorinkorvat käyvät suoraan AUQ (León TS -03) lohkoon.
Kiitos =)
Mites eikös tuo laatikkokin sovi ihan suoraan kiinni tuohon lohkoon?
Kampurakin varmaan tarvii olla nelivetoisesta B5/B6 1.8T:sä, eli AUQ:n kampura ei taida käydä? Näytti olevan eri numerolla, jos oikein katsoin?
Eiköhän tuo akseli ole sama, numeroero tullee valuakseli-takoakseli -erosta (AVJ valu, AUQ tako). Väärinpäin (poikittain) asennetun moottorin akselin päähän tarvii muistaa laittaa kytkinakselin tukilaakeri kun kone käännetään oikeenpäin :)
Comment