Topikin autolla nyt kuudes kesäsesonki takana. Talvella 2019 - 2020 laitettiin polttoaineen saanti kuntoon ja syyskesällä 2020 vaihdettiin polttoaineeksi E85. Lisää tehoa löytyi ja auto alkoi olla sen verran nopea, että kauppakassiksi ei enempää tehoa tarvi ?. Kone kuitenkin kilahti syksyn viimeisellä ajoreissulla. Kilometrejä peruskoneelle kertyi 312 tkm, eli tuo tapahtuma oli odotettavissa. Positiivista, että meni syksyn viimeisellä eikä kevään ensimmäisellä ajelulla.
Vaihtokone on jo hankittu, 138 tkm ajettu ja sillä on jopa jonkinlainen takuu. Kone käydään kuitenkin läpi ennen paikalleen nostoa ja nyt tarvittaisiin vinkkejä mitä sille kannattaisi tehdä kun vielä on irrallaan ja helposti työstettävänä. Männänrenkaat, kannentiiviste, kestävämmät kiertokanget ja uudet laakerit? Kokemuksia osista ja hankintapaikoista otetaan myös kiitollisena vastaan.
Turbot, pakosarjat, downpipet, vaihdelaatikko, alusta, välijäähdyttimet jne on vaihdettu jo aiemmin. Alkuperäiskuntoisena oli käytännössä jäljellä vain moottori kansista alaspäin.
Vaihtokone on jo hankittu, 138 tkm ajettu ja sillä on jopa jonkinlainen takuu. Kone käydään kuitenkin läpi ennen paikalleen nostoa ja nyt tarvittaisiin vinkkejä mitä sille kannattaisi tehdä kun vielä on irrallaan ja helposti työstettävänä. Männänrenkaat, kannentiiviste, kestävämmät kiertokanget ja uudet laakerit? Kokemuksia osista ja hankintapaikoista otetaan myös kiitollisena vastaan.
Turbot, pakosarjat, downpipet, vaihdelaatikko, alusta, välijäähdyttimet jne on vaihdettu jo aiemmin. Alkuperäiskuntoisena oli käytännössä jäljellä vain moottori kansista alaspäin.
Comment