elikkä kyseessä on 2,2i turbo koneella oleva audi,käynnistyy erittäin hyvin ku kylmä kone,mutta kun ajaa koneen lämpimäksi ja sammuttaa auton about 20-30min nii ei meinaa lähteä käyntiin kunnolla saa startata jonkun aikaa et lähtee käyntiin ja kone käy yleensä 4 pytyllä vähän aikaa kun käynnistyy.tulpat,puola,virranjakakansi ja pyörijä on vaihettu viellä pitäis tulpanjohdot vaihtaa mutta ei luulis niistä pelkästään olevan kiinni
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
audi 90 vm:1985 käynnistyy huonosti lämpimänä
Collapse
X
-
Kyllä mulla toi rikastin teki juurikin kuvatunlaisia ongelmia. Se lämpöanturi ryypylle on varmaan tuossakin lohkon takapuolella ja se maksaa toista sataa euroa. Tietyssä lämpötilassa startatessa se kasteli heti tulpat. Imusarjassa on se suutin, josta saa sähköliittimen irti.. pelitti minulla ilman rikastinta -20C asti.
Comment
-
ok,pitää viel kokeilla se ottaa irti,tos tuli mieleen et tohon autoon oli se rikastin laitettu kaasulla toimimaan eli tietyn verran painat kaasua nii siel on kytkin mikä laittaa sen päälle se joka oli konepuolen rakentanu oli laittanu sen rikastimen tolleen ettei kävis laihalla ku kunnolla vedättää.
jos toi jako ois pompannu nii tekeekö mitään vahinkoja koneelle?kun kävin sillo ekan kerran starttaamassa nii kone hörähti melkein käyntiin,starttasin uudelleen ja tuntu et joku otti vastaan koneesta tai kuulu sellanen ääni.täl hetkel jos starttaa nii startti pyörii normaalisti jonkun aikaa ja sit pysähtyy ja alottaa taas pyörimisen ,startti pyörii sen saman verran aina ja pysähtyy ja alottaa taas.
jakopäänhihnaan kireyttä kokeilin nii kyl sen verran kireel oli et ei luulis ihan helposti hyppäävän pykälien yli.
Comment
-
juu en ottanu viel irti ku en oo sun edellisen viestin jälkee käynny auton luona,mut huomenna kokeilen.
Elikkä katoin haulla tota jaon tarkastamista niin katotaanko se nokkapyörän merkki sieltä takanta ja sen pitää olla kansitason kanssa samassa linjassa?Viimeksi muokannut tonzaaas; 3.2.2008, 23:55.
Comment
-
Ok.tos ois 1 kuva sielt vauhtipyörästä http://www.fotopankki.fi/tonza85/kuva/1853036460548100
Mihin kohtaa toi o-merkki pitää saada tos kuvas?kun toi O-merkki oli tossa kohdassa niin nokkapyörän edestä katsottu piste oli venttiilikopan kans tasoissa ja takana oleva piste oli jossain alhaalla en kunnolla nähnyt
Comment
-
Pitäisi sattua tuohon sentin päässä olevan kielekkeen kohdalle. Pyöräytä kampiakselia vielä kierros, ja tarkista uudelleen.Oisko tuolla olevista kuvista apua:
http://www.sjmautotechnik.com/troubl...g/eng.html#tim
Comment
-
Varmaan edellisen asennuksen yhteydessä mennyt hampaan pieleen tai sitten on peräti väärällä hammastuksella oleva hihna? Vaikea uskoa, että ne noin vain hyppivät ainoastaan yhden tai kaksi hammasta itsekseen.
Tarkista vielä nyt sytkäkin, ettei se aiheuta raksatusta.
Comment
Comment