Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

v8 jakoremonttia

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • v8 jakoremonttia

    Tarttisin hiukan infoo miten saa syylärin flektin irrotettua v8 ahk koneesta, siis sen mitä pyörittää hihnapyörä, itsellä ihan kädetön olo kunnen irti saanu. Kellään kokemusta?

    Myös linkkejä saa laittaa kyseisestä asiasta, itse en haulla löytäny siis tosta jakoremontista.

    #2
    Eli siis viskotuulettimen. Jos nyt en ihan väärin muista niin vääräkätinen kierre ja voi olla Lujassa. Ite sain lukituta niistä 6mm pulteista sen verran sitä että lähti irti kun omaan aikoinaan vaihdoin sitä.

    Juttua kyllä on ollut, sama homma kaikissa V8:ssa tuo nokkahihnanvaihto.
    lisäksi www.audipages.com löytyy hyvät ohjeet tuohon.

    Comment


    • #3
      Auki lähti...

      Aukeshan se, kiitokset petrille ohjeista. Helpotti kun tiesi mitä teki. Ja oli Lujassa.

      Nyt kun otin vesipumpun pois niin meni yks 6 millinen torx pultti poikki, aivan juuresta tietty. Oliskohan vastakierretappi paras tapa ottaa se nysä pois sieltä lohkosta vai onko niitä edes sen kokosia tai siis niin pieniä?

      Jotenki se varmaan tarttis saada pois sieltä, ei viitteis uutta lohkoakaan ostaa.

      Comment


      • #4
        Unohda vastakierretapit noissa pienissä kokoluokissa, ne vaan kiilaa entistä tiukempaan ne jämät. Naputtelet esim. jonkun vanhan meisselin neliön malliseksi ja hiukan kiilamaiseksi. Sen sitten kopauttaa pulttiin porattuun reikään ja kääntää pois. Tuolleen otin viikko sitten iteltä yhen vesipumpun katkenneen pultin pois.

        Koneistamolla miekkonen näytti jotain sellasta sarjaa, jossa oli tasapaksuja tappeja. Aivan kuin olisi vain pyöreään tappiin lisätty 4 ohutta ripaa. Mistähän semmosia saisi. Sanoi vielä se koneistaja, että monesti tulee ihmisiä porauttamaan katkenneita vastakierretappeja pois niistä katkenneista pulteista.

        Comment

        Working...
        X