ongelmia ei vielä ole mutta tulevaisuuden varalta kyselen. profiilin auto kyseessä ja kilometrejä takana 195t. tällä hetkellä vakio mutta jos tulee 200hv ja 300nm niin tarviiko kytkintä vaihtaa?? ja mikä olisi paras vaihto ehto uudelle kytkimelle kun haluan mukavat käyttö ominaisuudet?? ja voittehan sitä hintaluokkaa valaista.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
kytkin asiaa B5 1.8T
Collapse
X
-
Semmoisen 270Nm pitäisi kestää varmasti,300Nm joudut kyllä varautumaan järeämpään kytkimeen.Tai nätisti saa ajella ettei tule ongelmia,tosin sekin tapauskohtaista...
Varmaa tietota hinnasta ei ole,mutta muistelisin että Sachsin paketin saa johonkin 300 euroon...
Tai kai sinne jonkun V6Tdi:n paketinkin pistää
eiköhän kohta tule tarkempaa kommenttia
-
Multa tuon race asetelman saat 280 eurolla.
Siihen uus vakiolevy ja painelaakeri niin koko kasa 465e
teppo.kalske@iki.fi
Koneen tai askin joutuu irrtomaan, yleensä siis aski.
Comment
-
Taloutemme A4 1.8TQ vehkeeseen asennettin tuollainen race asetelma vakiolevyllä marraskuussa, vanha kytkin alkoi luistamaan isommilla vaihteilla vedätettäessä (lähinnä ohitus tilanteissa).
Voimaan koneessa pitäisi speksien mukaan olla 240hv ja vääntöä 350Nm, hyvin tuntuu tämä uusi kytkin pitävän. Nyt luistaa ainoastaan renkaat, kuten joku jo aiemmassa kytkin keskustelussa asian sopivasti ilmaisi.
Muita huomioita kytkimestä: poljin ottaa huomattavasti aiempaa alempaa, poljin on myös vakiota selvästi jäykempi käyttää. Itseäni (eikä vaimoakaan..;) nämä ominaisuudet eivät haittaa. Jos ajelee pelkkää kaupunkiajoa, voi jäykkä poljintuntuma jotakuta häiritäkin. Kun kytkintä oppii käyttämään, lähdöt onnistuvat ilman nykäyksiä. Ja tosiaan myös luistattaminen onnistuu, ei ole on/off tyylinen.
Comment
Comment