Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

kytkin asiaa B5 1.8T

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • kytkin asiaa B5 1.8T

    ongelmia ei vielä ole mutta tulevaisuuden varalta kyselen. profiilin auto kyseessä ja kilometrejä takana 195t. tällä hetkellä vakio mutta jos tulee 200hv ja 300nm niin tarviiko kytkintä vaihtaa?? ja mikä olisi paras vaihto ehto uudelle kytkimelle kun haluan mukavat käyttö ominaisuudet?? ja voittehan sitä hintaluokkaa valaista.

  • #2
    Semmoisen 270Nm pitäisi kestää varmasti,300Nm joudut kyllä varautumaan järeämpään kytkimeen.Tai nätisti saa ajella ettei tule ongelmia,tosin sekin tapauskohtaista...


    Varmaa tietota hinnasta ei ole,mutta muistelisin että Sachsin paketin saa johonkin 300 euroon...

    Tai kai sinne jonkun V6Tdi:n paketinkin pistää

    eiköhän kohta tule tarkempaa kommenttia

    Comment


    • #3
      mikäköhän firma tuota sachsin pakettia tuo maahan?? usparts? tarviikos kone nostaa tuossa mallissa pois nokalta kytkimen vaihdon takia?

      Comment


        #4
        Multa tuon race asetelman saat 280 eurolla.
        Siihen uus vakiolevy ja painelaakeri niin koko kasa 465e

        teppo.kalske@iki.fi

        Koneen tai askin joutuu irrtomaan, yleensä siis aski.

        Comment


        • #5
          mitenkäs tuolla race-asetelmalla tuntuma muuttuu? onko hirveä ajettava(mahdollista luistattaa) vai onko on-off?:)

          Teppo: Palaan keväämmällä tuohon sinun tarjoamaan pakettiin paremmin kun sen vaihto tulee ajankohtaiseksi.

          Comment


          • #6
            Vähän jäykempi tulee. Voi luistattaa.Itellä irrottaa aika pohjalta.

            Comment


            • #7
              Taloutemme A4 1.8TQ vehkeeseen asennettin tuollainen race asetelma vakiolevyllä marraskuussa, vanha kytkin alkoi luistamaan isommilla vaihteilla vedätettäessä (lähinnä ohitus tilanteissa).

              Voimaan koneessa pitäisi speksien mukaan olla 240hv ja vääntöä 350Nm, hyvin tuntuu tämä uusi kytkin pitävän. Nyt luistaa ainoastaan renkaat, kuten joku jo aiemmassa kytkin keskustelussa asian sopivasti ilmaisi.

              Muita huomioita kytkimestä: poljin ottaa huomattavasti aiempaa alempaa, poljin on myös vakiota selvästi jäykempi käyttää. Itseäni (eikä vaimoakaan..;) nämä ominaisuudet eivät haittaa. Jos ajelee pelkkää kaupunkiajoa, voi jäykkä poljintuntuma jotakuta häiritäkin. Kun kytkintä oppii käyttämään, lähdöt onnistuvat ilman nykäyksiä. Ja tosiaan myös luistattaminen onnistuu, ei ole on/off tyylinen.

              Comment


              • #8
                'Nöösi' Audi-tietäjä kysyy mikä on tuon mun vermeen kytkimen laita jos pannuun laitetaan 193 hv/ 300 nm asetukset? Peli on siis B7 1.8TQ.

                Comment


                • #9
                  Itse laitoin autooni Sachsin vakio kytkinpaketin. Väännöt pitäis olla jossain 300Nm lukemissa, joten katsotaan kauan kestää. Luulis sen jonkun aikaa vajaavetosessa kestävän. Varaosamaailmasta ostettuna paketti maksoi 211e.

                  Comment

                  Working...
                  X