Auto kävi tunnetulla korjaamolla taka-apurungon keskityksessä ja kulmien säädössä. Auto alkoi heti sen jälkeen vatkaamaan ihan kunnolla tietyissä nopeuksissa, etenkin maantien kaarteissa vasemmalle. Se tuntuu eniten ratissa mutta myös persuuksissa, niin että tyhjä etupenkki alkaa hytkyä. Vatkaus tulee aaltoina.
Renkaat ja vanteet on sen jälkeen tarkastettu ja tasapainossa olivat, vika ei ole niissä. Kysymyksiä jotka tulevat mieleen:
- kardaanin tasapainotus muutui keskityksessä?
- kardaanin tukilaakeri sökö? Tavallista C5-mallia vaikeampi homma Allroadissa korjata koska se on 2cm alempana. Hitsaushommia.
- apurungon kumit revenneet keskityksessä?
Taka-apurunkoa siirrettiin sellaiset 5-6 mm.
Korjaamo ei ole halukas auttamaan tässä - ikävää sinänsä kun on osaamisestaan tunnettu. Löytyisikö täältä vinkkejä?
Renkaat ja vanteet on sen jälkeen tarkastettu ja tasapainossa olivat, vika ei ole niissä. Kysymyksiä jotka tulevat mieleen:
- kardaanin tasapainotus muutui keskityksessä?
- kardaanin tukilaakeri sökö? Tavallista C5-mallia vaikeampi homma Allroadissa korjata koska se on 2cm alempana. Hitsaushommia.
- apurungon kumit revenneet keskityksessä?
Taka-apurunkoa siirrettiin sellaiset 5-6 mm.
Korjaamo ei ole halukas auttamaan tässä - ikävää sinänsä kun on osaamisestaan tunnettu. Löytyisikö täältä vinkkejä?
Comment