Moro!
Eli tänään tuli oma audini huollosta nykimisen (n.3000rpm kohdalla) ja puutumisen takia. Vika saatiin korjattua ja syynä oli rikkinäinen ahtopaineventtiili ja kuulemma yks letku sieltä oli kokonaan puuttunut :)
(ahdot ennen n.1,1bar ja nyt n.0,6bar)
No nii, asiasta kolomanteen! Nyt autosta on selevästi tehot hukassa ja paikallisella pajalla sanovat, että ilmamassamittarissa on kans vikaa, että se kans vaihtoon. Siellä sanovat, että kannattaa hakea pörhöltä oikea ilmamassamittari siihen, niin seoksetkin tulevat oikein. (hinta 525?) Eis!
Että ei kannata kuulemma laittaa sitä "halvempaa" tarvike maffia ollenkaa, että se voi antaa väärät seokset ja polttaa suuttimet ja pahimmassa tapauksessa katalysaattori voi mennä pasaksi.
Onko porukalla tästä niinku kokemusta et onko se halvempi vaihtoehto (100? ->) ajan myötä rikkonut konetta enemmän jne. kun ei kehtais sitä 500? siitä maksaa jos se 100? maffikin toimii ja ajaa asiansa.?
Eli tänään tuli oma audini huollosta nykimisen (n.3000rpm kohdalla) ja puutumisen takia. Vika saatiin korjattua ja syynä oli rikkinäinen ahtopaineventtiili ja kuulemma yks letku sieltä oli kokonaan puuttunut :)
(ahdot ennen n.1,1bar ja nyt n.0,6bar)
No nii, asiasta kolomanteen! Nyt autosta on selevästi tehot hukassa ja paikallisella pajalla sanovat, että ilmamassamittarissa on kans vikaa, että se kans vaihtoon. Siellä sanovat, että kannattaa hakea pörhöltä oikea ilmamassamittari siihen, niin seoksetkin tulevat oikein. (hinta 525?) Eis!
Että ei kannata kuulemma laittaa sitä "halvempaa" tarvike maffia ollenkaa, että se voi antaa väärät seokset ja polttaa suuttimet ja pahimmassa tapauksessa katalysaattori voi mennä pasaksi.
Onko porukalla tästä niinku kokemusta et onko se halvempi vaihtoehto (100? ->) ajan myötä rikkonut konetta enemmän jne. kun ei kehtais sitä 500? siitä maksaa jos se 100? maffikin toimii ja ajaa asiansa.?
Comment