Moi,
Mulla on ongelma moottorikannakkeiden kanssa, yllättäen koska moottoria kyseistä ei korissa ole koskaan tehty. Mutta millaisiin säännöksiin on otettava huomioo kun noita tekee, voinko siirtää vakioita alemmas että tulee sanomista? Latalla adapteria tai vaihtaa pienemmät kuten vaikka B5/S4 uretaanit tai muu vaihtoehto. Hyväksytäänkö katsastaessa. AAT diesel kannakkeet on aika kookkaat ja kuskin puolella tulee tilanpuute, vänkärin puolella voisi myös siirtoa kokeilla ja jääkiekkolätkällä jämeröittää tai tuo uretaani vaihtoehto. Onko mielipiteitä tai ohjeita? Moottorin kyljestä on vaihtoehtoja, mutta nekin on muokattava tai rakennettava. Täsä on kyse C4/100 TDI ->VR6T konversiosta eli mitää ei o ostettavissa.
Jos korvaan alkuperäiset metallisella omarakenteella, sehän lujempi kuin alumiininen valettu kannake, eli onko esitettävä lujuuslaskelma vai onko katsastusmiehellä järki päässä ja toteaa että rauta on lujempaa kuin valettu alumiini? https://www.wheels.fi/muutoskatsastu...aihto-saannot/
Mulla on ongelma moottorikannakkeiden kanssa, yllättäen koska moottoria kyseistä ei korissa ole koskaan tehty. Mutta millaisiin säännöksiin on otettava huomioo kun noita tekee, voinko siirtää vakioita alemmas että tulee sanomista? Latalla adapteria tai vaihtaa pienemmät kuten vaikka B5/S4 uretaanit tai muu vaihtoehto. Hyväksytäänkö katsastaessa. AAT diesel kannakkeet on aika kookkaat ja kuskin puolella tulee tilanpuute, vänkärin puolella voisi myös siirtoa kokeilla ja jääkiekkolätkällä jämeröittää tai tuo uretaani vaihtoehto. Onko mielipiteitä tai ohjeita? Moottorin kyljestä on vaihtoehtoja, mutta nekin on muokattava tai rakennettava. Täsä on kyse C4/100 TDI ->VR6T konversiosta eli mitää ei o ostettavissa.
Jos korvaan alkuperäiset metallisella omarakenteella, sehän lujempi kuin alumiininen valettu kannake, eli onko esitettävä lujuuslaskelma vai onko katsastusmiehellä järki päässä ja toteaa että rauta on lujempaa kuin valettu alumiini? https://www.wheels.fi/muutoskatsastu...aihto-saannot/
Comment