Hei foorumille,
Aiheesta on VAG-päästöhuijausaiheen alla jo keskusteltukin, mutta ajattelin avata tuoreen ketjun.
Eli meillä Audin Q7 vm. -11 pihassa 3.0 TDI V6-pannulla. Kuuluu näihin päästöhuijausvehkeisiin tämäkin ja nyt toistaiseksi ainoastaan merkkihuollon puolelta minua jo muutamaan otteeseen infottu pakollisesta moottorinohjausyksikön päivittämisestä, jotta ei tule ongelmaa katsastuskonttoreilla.
Optimoituhan tuo auto on, joten jos päivitetään, niin uusi softa olisi sitten laitettava, mikäli haluaa entiset tehot takaisin.
Nyt minua kiinnostaa se, onko jollakulla oikeasti tietoa siitä, mitä seurauksia on, jos jättää päivityksen vain kylmästi tekemättä? Eli meneekö tästä tieto katsastuskonttoreille? Tulisiko asiaa koskien saada ihan virallinen kirje Trafilta? Jos näin on, niin melkein voisi suosiolla jättää vain toistaiseksi tekemättä.
Aiheesta on VAG-päästöhuijausaiheen alla jo keskusteltukin, mutta ajattelin avata tuoreen ketjun.
Eli meillä Audin Q7 vm. -11 pihassa 3.0 TDI V6-pannulla. Kuuluu näihin päästöhuijausvehkeisiin tämäkin ja nyt toistaiseksi ainoastaan merkkihuollon puolelta minua jo muutamaan otteeseen infottu pakollisesta moottorinohjausyksikön päivittämisestä, jotta ei tule ongelmaa katsastuskonttoreilla.
Optimoituhan tuo auto on, joten jos päivitetään, niin uusi softa olisi sitten laitettava, mikäli haluaa entiset tehot takaisin.
Nyt minua kiinnostaa se, onko jollakulla oikeasti tietoa siitä, mitä seurauksia on, jos jättää päivityksen vain kylmästi tekemättä? Eli meneekö tästä tieto katsastuskonttoreille? Tulisiko asiaa koskien saada ihan virallinen kirje Trafilta? Jos näin on, niin melkein voisi suosiolla jättää vain toistaiseksi tekemättä.
Comment