FFP:n puolella ja täälläkin on varmasti aiheesta ollut juttua, mutta en nyt 165kW koneista löytänyt juurikaan tietoja. Ongelmana siis on luistava kytkin ~3000 rpm -> täyskaasuvedoissa. Ei nyt vielä normaalikäyttöä isosti haittaa, mutta uutta ja mielellään kestävämpää osaa pitäisi saada tilalle. Moottorina BAM ja vakionahan tuossa on 240mm roippeet.
Specista olen kuullut ristiriitaista kommenttia, osalla toimii osalla ei. SRE kuulostaisi merkkinä luotettavammalta, ja suosituksissa on pyörinyt SRE-asetelma vakiolevyn kaverina. Kestää kuulemma sen 415Nm. Vääntöjen osalta ollaan siis jo nykyisellä viriasteella aika rajoilla, ja kenties jotain pientä on vielä tulossa, joten tulevaisuuteenkin tekisi mieli varautua. Sintteriä en käyttöautoon halua, kun vaimokekin tuolla välillä kurvailee. Tavoitteena siis lähemmäs viitosella alkavaa vääntölukemaa kestävä paketti. Mitä käytännössä tarkoittaa tuo SRE:n "orgaaninen" levy? Poikkeaako radikaalisti vakio-osasta?
Vinkkejä kaivataan. Sana on vapaa, ja kokemuspohjalla mielellään sen normaalin paskanjauhannan sijaan :) Homma tulee vuoden vaihteen jälkeen ajankohtaiseksi, nyt ei repeä muiden hommien puolesta lähellekään. Silloin auto ehtii myös makaamaan pukilla, kun toivon mukaan on laadukkaampi ja tehokkaampi saksalaisvalmisteinen peli työvaununa. Jos ei parempaa ehdotusta tule, niin pitänee tuohon em. pakettiin päätyä ja itkeä sitten myöhemmin kun ei pidä.
Specista olen kuullut ristiriitaista kommenttia, osalla toimii osalla ei. SRE kuulostaisi merkkinä luotettavammalta, ja suosituksissa on pyörinyt SRE-asetelma vakiolevyn kaverina. Kestää kuulemma sen 415Nm. Vääntöjen osalta ollaan siis jo nykyisellä viriasteella aika rajoilla, ja kenties jotain pientä on vielä tulossa, joten tulevaisuuteenkin tekisi mieli varautua. Sintteriä en käyttöautoon halua, kun vaimokekin tuolla välillä kurvailee. Tavoitteena siis lähemmäs viitosella alkavaa vääntölukemaa kestävä paketti. Mitä käytännössä tarkoittaa tuo SRE:n "orgaaninen" levy? Poikkeaako radikaalisti vakio-osasta?
Vinkkejä kaivataan. Sana on vapaa, ja kokemuspohjalla mielellään sen normaalin paskanjauhannan sijaan :) Homma tulee vuoden vaihteen jälkeen ajankohtaiseksi, nyt ei repeä muiden hommien puolesta lähellekään. Silloin auto ehtii myös makaamaan pukilla, kun toivon mukaan on laadukkaampi ja tehokkaampi saksalaisvalmisteinen peli työvaununa. Jos ei parempaa ehdotusta tule, niin pitänee tuohon em. pakettiin päätyä ja itkeä sitten myöhemmin kun ei pidä.
Comment