Tuli mieleen kun raapasin nuo ö-jäähyn putket irti ja pitäs uudet käydä teettämässä, et onko tuo itse kapistus kuin tarpeellinen normi ajossa (eli ei rata-ajoa) ja voisko siihen teettää vaan pienen lenkin putkien ja jäähyn tilalle?
Ja jos sitten kuitenkin joskus innostuu radalle niin kuinkas käy?
Ei kai nyt rauhallisessa ajossa ainakaan sitä tarviis mut miten äkkiä öljyt lämpiää jos vähän antaa töppöstä?
Asconaa ei tarvii paljoa polkea niin nousee lämmöt ihan kivasti ilman jäähyä, mut oppeli on ooppeli ja pitää nyt kysästä tietävemmiltä...
Oli toinen jäähyn/putken liitoksista niin jumissa et otti ite kenno vähän ihteensä ja taitaa se muutenkin aika haperoa olla :)
Oispahan muutama paikka taas vähemmän mistä ajan mittaa alkais vuotamaan =)
Ja jos sitten kuitenkin joskus innostuu radalle niin kuinkas käy?
Ei kai nyt rauhallisessa ajossa ainakaan sitä tarviis mut miten äkkiä öljyt lämpiää jos vähän antaa töppöstä?
Asconaa ei tarvii paljoa polkea niin nousee lämmöt ihan kivasti ilman jäähyä, mut oppeli on ooppeli ja pitää nyt kysästä tietävemmiltä...
Oli toinen jäähyn/putken liitoksista niin jumissa et otti ite kenno vähän ihteensä ja taitaa se muutenkin aika haperoa olla :)
Oispahan muutama paikka taas vähemmän mistä ajan mittaa alkais vuotamaan =)
Comment