Ysärin alkupuoliskon V8 moottoriin ei enää saa kampuran kunkkupulttia uutena mistään. Pultti on M18x1,5x100mm. 2.5 tdi V6 pultteja saa vielä, sen mitat on M18x1,5x110mm. Onko kenelläkään irtonaisena vanhan V8:n kampiakselia josta pystyis tönärillä tjms mittaamaan sopiiko sinne tuo 10mm pitempi pultti.
Toinen vaihtoehto olisi katkaista tdi:n pultista 10mm päästä pois, en oikein tykkää ajatuksesta. Kolmas vaihtoehto olisi vaihtaa pultin ja dampperin väliin tulevan aluslevyn tilalle 10mm paksumpi. Parasta kuitenkin olisi jos kampiakselissa olisi tilaa ja kierrettä sopivasti se 10mm enemmän.
Toinen vaihtoehto olisi katkaista tdi:n pultista 10mm päästä pois, en oikein tykkää ajatuksesta. Kolmas vaihtoehto olisi vaihtaa pultin ja dampperin väliin tulevan aluslevyn tilalle 10mm paksumpi. Parasta kuitenkin olisi jos kampiakselissa olisi tilaa ja kierrettä sopivasti se 10mm enemmän.
Comment