Kysytäämpä paremmin tietäviltä, kun haulla ei löytynyt.
Otsikon kapineessa vesipumpun pettämisen ja talven jäljiltä todennäköinen lohkovaurio ja laatikko on luistanut pidemmän aikaa. Tuohon kutoskoneeseen ei tekisi hirveästi mieli upottaa aikaa ja löytyy kokonainen ja käyntikuntoisena seisomaan jäänyt 100 2.3E -93 tekniikan luovuttajaksi. Sitten niihin kysymyksiin:
- Satkussahan oli jo tuota ABC moottoria, mutta miten suuret johtusarjojen erot C4 ja B5 välillä on?
- Lisäksi tekisi mieli pitää A4:n alkuperäinen ajotietokone käytössä, 100:ssa tietokonetta ei ole, miten paljon lisää johtojumppaa vai onko mahdotonta?
Eli pääasiassa sähköjen pohdintaa. Projekteissa on aiemmin soviteltu 20vt vitosia b5 keulalle joten sille puolelle on löytynyt neuvoa niistä.
Homman järkevyydestä saan piikittelyä tarpeeksi muualtakin, joten jätetäänkö se sivuun tästä.
Omasta mielestäni kun jokaisessa vitosen voimin liikkuvassa audissa on järkeä.
Otsikon kapineessa vesipumpun pettämisen ja talven jäljiltä todennäköinen lohkovaurio ja laatikko on luistanut pidemmän aikaa. Tuohon kutoskoneeseen ei tekisi hirveästi mieli upottaa aikaa ja löytyy kokonainen ja käyntikuntoisena seisomaan jäänyt 100 2.3E -93 tekniikan luovuttajaksi. Sitten niihin kysymyksiin:
- Satkussahan oli jo tuota ABC moottoria, mutta miten suuret johtusarjojen erot C4 ja B5 välillä on?
- Lisäksi tekisi mieli pitää A4:n alkuperäinen ajotietokone käytössä, 100:ssa tietokonetta ei ole, miten paljon lisää johtojumppaa vai onko mahdotonta?
Eli pääasiassa sähköjen pohdintaa. Projekteissa on aiemmin soviteltu 20vt vitosia b5 keulalle joten sille puolelle on löytynyt neuvoa niistä.
Homman järkevyydestä saan piikittelyä tarpeeksi muualtakin, joten jätetäänkö se sivuun tästä.
Omasta mielestäni kun jokaisessa vitosen voimin liikkuvassa audissa on järkeä.
Comment