Hyvin alkoi minun ja tuon lötkön (t44) yhteinen taival. Kauhava - Kiuruvesi (. 250km) välillä ei työnnä yhtään lämmintä ilmaa kabiiniin. Jalat meinas paleltua ja nenästä roikkui jääpuikkoja :D Pikkuvikoja, heleppo korjata...
Mutta tänään huomasin ominaisuuden että kun tulee risteykseen ja himmaa vauhtia, niin moottori rykäsee ja sammuu. Taas lähtee kyllä käyntiin. Autohan on niinkin vanha kuin 84, 2.2 10v turbo. Elikkäs onko tuossa K-jetti vai KE-jetti? Olisikohan vika ruiskusysteemissä vai ihan itse laatikossa? Moottorina on KG.
Vika oli kaasuläpän anturissa. Oli ilmeisesti hapettuneet viikset.
Mutta tänään huomasin ominaisuuden että kun tulee risteykseen ja himmaa vauhtia, niin moottori rykäsee ja sammuu. Taas lähtee kyllä käyntiin. Autohan on niinkin vanha kuin 84, 2.2 10v turbo. Elikkäs onko tuossa K-jetti vai KE-jetti? Olisikohan vika ruiskusysteemissä vai ihan itse laatikossa? Moottorina on KG.
Vika oli kaasuläpän anturissa. Oli ilmeisesti hapettuneet viikset.
Comment