Ongelmana satunnainen öljypainevalon syttyminen ajossa.
ASB 3.0Tdi moottori A4:ssa.
Ongelma on johtosarjassa, öljynpainekytkimen uusin alkuperäisellä ja öljynpaineet on mitattu ne on OK.
Ongelma alkoi ensin töyssyissä sopivan kostealla kelillä, voi olla viikonkin poissa ja sitten huutaa viikon jokaisen töyssyn jälkeen.
Jokapaikassa lukee että anturin tietoa luetaan vasta 2000rpm jälkeen, mutta tässä se syttyy 1600rpm kohdalla, moottorin ohjelma saattaa vaikuttaa, mutta se ei ole olennaista.
Kertokaa tietäjät, että mitkä on tämän moottorin johtosarjan heikot kohdat, ei huvita kokonaan avata, kun on muovisukan sisällä suurimmaksi osaksi.
Nyt mittarissa n~135tkm.
Kuva vielä netistä missä näkyy johtosarjaa.
ASB 3.0Tdi moottori A4:ssa.
Ongelma on johtosarjassa, öljynpainekytkimen uusin alkuperäisellä ja öljynpaineet on mitattu ne on OK.
Ongelma alkoi ensin töyssyissä sopivan kostealla kelillä, voi olla viikonkin poissa ja sitten huutaa viikon jokaisen töyssyn jälkeen.
Jokapaikassa lukee että anturin tietoa luetaan vasta 2000rpm jälkeen, mutta tässä se syttyy 1600rpm kohdalla, moottorin ohjelma saattaa vaikuttaa, mutta se ei ole olennaista.
Kertokaa tietäjät, että mitkä on tämän moottorin johtosarjan heikot kohdat, ei huvita kokonaan avata, kun on muovisukan sisällä suurimmaksi osaksi.
Nyt mittarissa n~135tkm.
Kuva vielä netistä missä näkyy johtosarjaa.
Comment