Ensimmäisen kerran lokakuussa 2019 jäi haaviin vikakoodi alhaisesta polttoaineen paineesta:
1 Fault Found:
2838 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [096] - Too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 108083 km
Date: 2019.11.23
Time: 15:45:59
Engine speed: 2053.50 /min
Normed load value: 37.6 %
Vehicle speed: 107 km/h
Coolant temperature: 96 °C
Intake air temperature: 4 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 14.583 V
Unlearning counter according OBD: 40
Median injection timing: 12.258 ms
Engine operating condition: Part. load
Engine operating condition-Test_Program_Channel 87: 6
Readiness: 0000 0000
Ja nyt tänä vuonna jäänyt haaviin vikakoodi liian korkeasta polttoaineen paineesta:
1 Fault Found:
2837 - Fuel Rail/System Pressure
P0088 00 [096] - Too High
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 111555 km
Date: 2020.02.29
Time: 13:17:47
Engine speed: 2014.50 /min
Normed load value: 55.3 %
Vehicle speed: 68 km/h
Coolant temperature: 38 °C
Intake air temperature: 5 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.277 V
Unlearning counter according OBD: 40
Median injection timing: 3.401 ms
Engine operating condition: Part. load
Engine operating condition-Test_Program_Channel 87: 6
Readiness: 0000 0000
Autossa esiintynyt kertaluontoista nykimistä, jonka jälkeen toiminut taas normaalisti. Autossa Erikoismoottori-softa ja ajettu käytännössä etanolilla tämän vuoden tammikuuhun asti. Nyt tankkailtu helmi ja maaliskuussa 98:ia.
Mistäköhän lähtisi vian juurisyytä etsimään? En löytänyt foorumin haulla vastaavia vikakoodeja vastaavasta moottorista.
1 Fault Found:
2838 - Fuel Rail/System Pressure
P0087 00 [096] - Too Low
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 108083 km
Date: 2019.11.23
Time: 15:45:59
Engine speed: 2053.50 /min
Normed load value: 37.6 %
Vehicle speed: 107 km/h
Coolant temperature: 96 °C
Intake air temperature: 4 °C
Ambient air pressure: 1000 mbar
Voltage terminal 30: 14.583 V
Unlearning counter according OBD: 40
Median injection timing: 12.258 ms
Engine operating condition: Part. load
Engine operating condition-Test_Program_Channel 87: 6
Readiness: 0000 0000
Ja nyt tänä vuonna jäänyt haaviin vikakoodi liian korkeasta polttoaineen paineesta:
1 Fault Found:
2837 - Fuel Rail/System Pressure
P0088 00 [096] - Too High
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 3
Mileage: 111555 km
Date: 2020.02.29
Time: 13:17:47
Engine speed: 2014.50 /min
Normed load value: 55.3 %
Vehicle speed: 68 km/h
Coolant temperature: 38 °C
Intake air temperature: 5 °C
Ambient air pressure: 990 mbar
Voltage terminal 30: 14.277 V
Unlearning counter according OBD: 40
Median injection timing: 3.401 ms
Engine operating condition: Part. load
Engine operating condition-Test_Program_Channel 87: 6
Readiness: 0000 0000
Autossa esiintynyt kertaluontoista nykimistä, jonka jälkeen toiminut taas normaalisti. Autossa Erikoismoottori-softa ja ajettu käytännössä etanolilla tämän vuoden tammikuuhun asti. Nyt tankkailtu helmi ja maaliskuussa 98:ia.
Mistäköhän lähtisi vian juurisyytä etsimään? En löytänyt foorumin haulla vastaavia vikakoodeja vastaavasta moottorista.
Comment