Moro!
Autona siis tuo 100:nen vm-90 tq avantti, oireena on tuo tyhjäkäynti...
Auto käy lämpimanä hyvin paitsi startin jälkeen ja jos kierrokset pudottaa yli kahdesta tonnista tyhjäkäynnille, silloin kierrokset putoaa johonki 300-500 huitteille ja käydä rynkyttää tosi huonosti...
Sillon toimii oikein jos ottaa kaasuläpän asentoanturin liittimen irti, isv:olen putsannut parikin kertaa...
Myös ihan pintakaasulla ajettaessa auto nykii sillain sievästi humpaamalla ja bensan kulutus on melko railakasta!
Niin ja eilen tuo sammu risteykseen ja starttautti hemmetin pitkään ennekö lähti käymään, ja sitten ku lähti niin kävi todella vaikeasti, röpötti, ampu putkeen ja eikä ollu minkäänlaisia vetoja mutta sitten jonniin ajan päästä rupesi pelaamaan normaalisti.
Mitähän tuolle arvais rueta tekemään?
Autona siis tuo 100:nen vm-90 tq avantti, oireena on tuo tyhjäkäynti...
Auto käy lämpimanä hyvin paitsi startin jälkeen ja jos kierrokset pudottaa yli kahdesta tonnista tyhjäkäynnille, silloin kierrokset putoaa johonki 300-500 huitteille ja käydä rynkyttää tosi huonosti...
Sillon toimii oikein jos ottaa kaasuläpän asentoanturin liittimen irti, isv:olen putsannut parikin kertaa...
Myös ihan pintakaasulla ajettaessa auto nykii sillain sievästi humpaamalla ja bensan kulutus on melko railakasta!
Niin ja eilen tuo sammu risteykseen ja starttautti hemmetin pitkään ennekö lähti käymään, ja sitten ku lähti niin kävi todella vaikeasti, röpötti, ampu putkeen ja eikä ollu minkäänlaisia vetoja mutta sitten jonniin ajan päästä rupesi pelaamaan normaalisti.
Mitähän tuolle arvais rueta tekemään?
Comment