Onko kellään kokemusta saksan maan tehdaskunnostetuista moottoreista? Alkoi menemään yli litra öljyä tuhannelle niin pitäisi alkaa jotain asialle tekemään. Kiitokset vastauksista jo etukäteen!
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Vaihtomoottori Audi A4 2.0TDI Quattro vm.2013
Collapse
X
-
Avainsanat: Ei mitään
-
Juurikin samainen moottori tyyppi kyseessä. Olen kysellyt suomesta tehdaskunnostettua moottoria ja hinnat pyörineet 3800€ ja siitä ylöspäin. Saksassa näyttäisi olevan tehdaskunnostetut alkaen 2500€
Comment
-
Näitä 2.0tdi commonrail öljynkulutus ongelmia alkaa näköjään pikkuhiljaa putkahtelemaan sieltä täältä. Kaikki tietooni tulleet ovat olleet CGLC moottoreita. Paljonko autollasi on ajettu? Hinnat ovat ilmeisesti raakamoottoreista? Siitäkin huolimatta 2500€ tehdaskunnostettu on mielestäni edullinen. Riippuu toki kuinka paljon ovat toimituskulut. Vanhan moottorin kunnostus on toki yksi vaihtoehto, mutta siihen(kin) saa varata n.5xxx€. Riippuen hieman kuinka se tehdään.
Comment
-
Bildelsbasen myy samoja moottoreitajoihin ei käsittääkseni ole tehty öljynkulutus ongelmaa poistavaa remonttia.Ovat kolariautoista poistettuja moottoreita.
Omalla autollani on nyt ajettu n.220tkm mutta ongelma on havaittu jo kun auton ostin 200tkm kieppeillä. Vippaskonstit on nyt kokeiltu ja tuossa kunnossa sitä en itse kehtaa maailmalle laittaa joten remontti tulee pakostakin eteen ja silloinhan auto toki jää palvelemaan vielä vuosiksi minua uskollisesti ainakin toivottavasti.
Ruotsista tuli tälläinen tarjous tehdaskunnostetusta moottoristaProduct price 35 730 SEK Core charge 8 000 SEK Shipping Finland 2 800 SEK Total Excl. VAT 46 530 SEK VAT 11 633 SEK Total amount 58 163 SEK Viimeksi muokannut Jukka_Jaloviina; 30.1.2020, 18:06.
Comment
-
Vaiheessa vielä projekti mahdollisuuksia tutkitaan ja hutkitaan ? tällä hetkellä kuitenkin tyydytäännlisäilemään öljyä koneeseen
Comment
Comment