Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Multitronic mykkänä

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Multitronic mykkänä

    Heips, ostin a6 audin 2.5 TDI multitronicilla 03-. Kun kytkee vaihteen päälle ei tapahdu mitään, kaasun kun polkasee pohjaan niin omassa olevat renkaat vähän liikahtaa, mitään epämääräistä ääntä ei kuuluu ja öljyä on laatikossa, sain vcds litellä nämä

  • #2
    Vaihda tai lataa akku ainakin alkuun ja lue kaikki vikakoodit (FULL SCAN) ja pistä tänne liitteeks.
    Jotain sähköpuolen vikaa (johdotus, liittimet, multitronicin älypoksi...) lähtis näiden vikakoodien perusteella veikkaamaan.
    Alla lainattuna mitä tarkennuksia ja mahdollisia vikakohteita Ross-tech kertoo näille koodeille.

    18158/P1750 - Supply Voltage

    - Supply Voltage B+ - Supply Voltage B+: Signal too Low

    Possible Causes
    • Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
    • Power Supply (Battery/Generator) faulty


    Possible Solutions
    • Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
    • Check Power Supply (Battery/Generator)

    Special Notes
    • When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
    • When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
    • Intermittent codes are often stored during low outside temperature when the battery capacity goes down and may be ignored.

    18161/P1753 - Tiptronic Switch (F189): Implausible Signal

    Possible Symptoms
    • Gear position (PRINDLE) positions on dash are all illuminated
    • Transmission will not shift manually when slid into the +/- selection
    Possible Causes
    • Wiring problem
    • Tiptronic switch F189 faulty
    • Tiptronic magnet housing alignment problem
    Possible Solutions
    • Check wiring and connections according as per wiring diagram(s)
    • Check Tiptronic Recognition Measuring Blocks. (MB 002 on 01J trans)
    • Check Tiptronic switch F189
    Special Notes

    Comment


    • #3
      Ensimmäisenä nollataan kaikki vikakoodit ja luetaan uudelleen niin nähdään mitkä ovat "oikeita" ja mitkä jotain vanhoja joita ei ole nollattu.Itsellä oli A4 samalla tekniikalla ja oireet samanlaiset-> "vetoketju" oli kulunut.

      Comment


      • #4
        Ei oikeen löydy vikakoodeja nyt nollaamisen jälkeen, kannattaako joka tapauksessa repiä laatikko pöydälle vai?

        Comment

        Working...
        X