Nythän on niin että 313tkm taivallettu kannentiiviste on alkanut päästää vettä väärään paikkaan. Ajattelin, että josko olisi samalla kiilloituttanut ja kohdistuttanut kanavat siitä.
Onkos kokemuksia esim. volkkarin KR/PL tai audin ACE- rintamilta asian tiimoilta. Eli onko vastaavaa hyötyä, ja jos, niin minkälaiset vaikutukset operaatioilla olisi koneen suorituskykyyn? Nokat ajattelin säilyttää vakioina.
Jos joku tietää Jyväskylästä tai Mikkelin seudulta nohevia koneistajia tuohon hommaan, niin saa vinkata.
Nimim. asennanko turbon ja sähköruiskun samalla?
Onkos kokemuksia esim. volkkarin KR/PL tai audin ACE- rintamilta asian tiimoilta. Eli onko vastaavaa hyötyä, ja jos, niin minkälaiset vaikutukset operaatioilla olisi koneen suorituskykyyn? Nokat ajattelin säilyttää vakioina.
Jos joku tietää Jyväskylästä tai Mikkelin seudulta nohevia koneistajia tuohon hommaan, niin saa vinkata.
Nimim. asennanko turbon ja sähköruiskun samalla?
Comment