Mikä mahtaa olla syynä kun B8.5 2.0TDI quattro manuaaliaskilla nypyttää kylmänä liikkeellelähitessä hetken, vaikka kuukausi sitten vaihdettiin uusi kytkin ja vauhtipyörä (Sachs)?
Oire ilmeni rajumpana vanhalla vauhtipyörällä ja kytkimellä, mutta nyt myös uusilla hiluilla ilmenee samaa lievempänä, ja oire tuntuu kasvavan. Toisinaan siis täristää ihan koko autoa.
Moottorista ei tule, ilmenee vain kun on veto päällä ja kiihdyttää. Onko muilla samaa => ominaisuus, vai onko voimalinjassa jotain vielä pielessä? Vetoakselin tukilaakeri vaihdettiin kytkinrempan yhteydessä varotoimenpiteenä.
Kiitos jo etukäteen.
Oire ilmeni rajumpana vanhalla vauhtipyörällä ja kytkimellä, mutta nyt myös uusilla hiluilla ilmenee samaa lievempänä, ja oire tuntuu kasvavan. Toisinaan siis täristää ihan koko autoa.
Moottorista ei tule, ilmenee vain kun on veto päällä ja kiihdyttää. Onko muilla samaa => ominaisuus, vai onko voimalinjassa jotain vielä pielessä? Vetoakselin tukilaakeri vaihdettiin kytkinrempan yhteydessä varotoimenpiteenä.
Kiitos jo etukäteen.
Comment