Mikä voisi olla vikana, kun kiihdyttäessä kytkin voi välillä jumittaa pohjaan, mutta nousee kyllä itsestään melkein saman tien. Myös liikkeelle lähdöt ovat aika repiviä. (Olleet tietenkin aina, koska on vähän niinkuin on-off tyylinen tuo sintterikytkin, mutta nyt tärisee koko koppi kun lähtee liikkeelle). Niin ja kytkin ei tunnu ainakaan luistavan tippaakaan vedättäessä 2 tai 3 vaihteella. Kytkintä kun pitää puolivälissä kuuluu vauhtipyörä kytkin sektorilta sellaista sirinää, joka loppuu heti kun päästää kytkimen ylös tai painaa kytkimen kokonaan pohjaan.
Autossa siis käsittääkseni teräksestä valmistettu vauhtipyörä ja sintterilevykytkin, varmaankin 6-lapainen, Okkim voi tarkentaa jos vielä muistaa :)
Työsylinteri ja kytkimen painelaakeri ovat melko uusia. Jarruneste (Motul RBF600) pysyy myös sisällä eli ei pitäisi olla työsylinterivuotoa. Kytkimen pääsylinteri Sachsina laitettu tilaukseen niin täytyy kokeilla ensin auttaako sen vaihto ja tehdä myös ilmaus samalla.
Muita vinkkejä jos ei tuo edellä mainittu auta ?
Autossa siis käsittääkseni teräksestä valmistettu vauhtipyörä ja sintterilevykytkin, varmaankin 6-lapainen, Okkim voi tarkentaa jos vielä muistaa :)
Työsylinteri ja kytkimen painelaakeri ovat melko uusia. Jarruneste (Motul RBF600) pysyy myös sisällä eli ei pitäisi olla työsylinterivuotoa. Kytkimen pääsylinteri Sachsina laitettu tilaukseen niin täytyy kokeilla ensin auttaako sen vaihto ja tehdä myös ilmaus samalla.
Muita vinkkejä jos ei tuo edellä mainittu auta ?
Comment