Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

-96 Audi A4 B5 1.8t quattro nykii rajusti täyskaasulla?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • -96 Audi A4 B5 1.8t quattro nykii rajusti täyskaasulla?

    Moro mulla b5 1.8t quattro aeb koneella ja suhteellisen paljon osia vaiheltu tai kokeiltu toimivista 1.8t aeb koneista mm. Maffi, kaasuläppä, puolat ja koneen ecu ja johtosarja vuoden uudemmasta mutta ei vieläkään toimi. Käytetty vikakoodien luvussa mutta silti nykii 2vaihteesta ylöspäin joka vaihteella täys kaasulla, ite en oo ongelmaa löytäny tarttis vähä apuja? Kiitokset etukäteen
    Viimeksi muokannut joni.kuitto@gmail.com; 12.9.2019, 09:45.

  • #2
    tulpat, puolat? mittaa myös pa-paine

    Comment


    • #3
      Tulpat ja puolat on kokeiltu ja ne toimii täytyy polttoaineen paine sitten kattoo??

      Comment


      • #4
        Uudemman tfsi puolat laitettu ja polttoainepumppu uusi laitettu eikä vieläkään auta.. Mikä voisi olla syynä?

        Comment


          #5
          Ootko tehnyt painetestin? Toinen joka on kai aika tyypillistä, on viallinen EGT, lähinnä sen piirilevy (ei siis itse anturi). Biturboissa yleinen pätkimisen syy.

          Comment


            #6
            Jos tulee vikailmoitus misfirestä sekä liian korkeasta pakolämmöstä, niin sormi osoittaa melko selvästi EGT:n piirilevyyn.

            Comment


              #7
              Loppupään S3/TT225 BAM-moottori taitaa olla ainoa tai vähintään yksi harvoista 1.8T, joissa on pakolämpöanturi ja -regulointi. Ei ole nyt siitä kyse.

              Ahtoputkiston testaus paineistamalla ja polttoaineen paineen mittaus.

              Comment


                #8
                Pakoputkiston tukkoisuus kannattaa myös tarkastaa.

                Comment


                • #9
                  Kiitokset kaikille, täytyy mittaa pa-paineet ja tarkastaa ahtoputkisto!

                  Comment


                  • #10
                    Päivitystä vähän tuohon aiheeseen, siis edelleen nykii ahtoputkisto katsottu ja korjattu edelleen sama vika jatkuu muutosta ei ole vaihdettuja osia tosin on.
                    Uusi maf
                    bypass, N75 jossa letkut oikeassa paikoissaan Ecu ja johtosarja käytetystä ajosta jätetystä autosta
                    Suuttimet vakiot jotka samasta kuin ecu ja johtosarja
                    Polttoaine pumppu sama kun vakio pumppu mutta uusi
                    Imuilman lämpötila anturi


                    Comment


                      #11
                      Millä vikakoodit on luettu ja mitä koodeja siellä oli?

                      Comment


                        #12
                        Se venttiilikoneisto kolisee kun peltiämpäri pesukoneessa niin jos sinne suuntaan lähtis kurkkimaan.

                        Comment

                        Working...
                        X