Morjens.
Tuollainen Audi manuaalilla pitää kylmänä lähdettäessä pientä nykimistä ja lämpöisenäkin
huomaa täyskaasulla että vähän välillä empii?
Ajossa tosiaan LongFT1 kokoajan 10-11? ja ShrtFT1 heiluu 0 kummallakin puolen.
-Vaihdettu:
Boschin Lambda
Imusarja/ alipaineletkut
Bensapumppu/paineensäädin
Puolia vaihdeltu
Tulpat vaihdettu, vanhat vaaleat/ valkoiset, Laihalla?
Livedata lukemat:
ETC (C) 87
SHRTFT1 2.3
LONGFT1 10.2
RPM 1900
VSS/KMH) 68
SPARKADV 19
IAT (C) 24
MAF (G/S) 19.75
TP (%) 13.3
02B1S2 (V) 0.295
EQ_RA11 1.012
Mitään ideoita vian suhteen?
Jaa, nämä vikakoodit tuli uudestaan:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420
17701 - Map controlled engine cooling thermostat (F265): Short to plus
P1293, ilmeisesti sähköinen termostaatti, juurikin vuosi sitten vaihdettu.
Tuollainen Audi manuaalilla pitää kylmänä lähdettäessä pientä nykimistä ja lämpöisenäkin
huomaa täyskaasulla että vähän välillä empii?
Ajossa tosiaan LongFT1 kokoajan 10-11? ja ShrtFT1 heiluu 0 kummallakin puolen.
-Vaihdettu:
Boschin Lambda
Imusarja/ alipaineletkut
Bensapumppu/paineensäädin
Puolia vaihdeltu
Tulpat vaihdettu, vanhat vaaleat/ valkoiset, Laihalla?
Livedata lukemat:
ETC (C) 87
SHRTFT1 2.3
LONGFT1 10.2
RPM 1900
VSS/KMH) 68
SPARKADV 19
IAT (C) 24
MAF (G/S) 19.75
TP (%) 13.3
02B1S2 (V) 0.295
EQ_RA11 1.012
Mitään ideoita vian suhteen?
Jaa, nämä vikakoodit tuli uudestaan:
16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold
P0420
17701 - Map controlled engine cooling thermostat (F265): Short to plus
P1293, ilmeisesti sähköinen termostaatti, juurikin vuosi sitten vaihdettu.