Tullut rempattua kohta koko auto mutta vielä olis tehtävää/selvitettävää...
Ajosta kun polkaisee kytkimen pohjaan ja alkaa jarruttamaan niin kierrokset tippuu alas ja melkein sammuu mutta samantien palautuu normaaliksi (joku mainitsi neulaventtiilin kaasarissa josta lähtee jarrujen paine?, onkos muita neuvoja?)
Tyhjäkäyntikin vaeltaa (Vaihdoin kannentiivisteen ja kansi kävi pajalla jonka jälkeen parantui huomattavasti mutta edelleen) lämpimänä jonkinverran mutta epäilen sen johtuvan virranjakajasta jonne jostain ilmestyy öljymäistä nestettä, onkos siellä jotain tiivistettä tms. olemassa kun liikkeessä tuumas vain että ei tiedä kokoa?
Tuossa kun käytin kannen irti ja tuli muutenkin tutkittua konetta pikaisesti niin jäi mietityttään minkälainen välys lohkon ja männän välissä yleensä tuossa koneessa on? ja miten paljon se on kun mäntä on yläasennossa?
Ja näin pakkasten alettua alkoi startti-ongelmat, kylmänä naksuu pari kertaa ja pyörähtää sitten ja lämpimänä pyörii samantien. Viittaisko tuo solenoidiin vai virtalukon pohjaan?
Ja jos jollain olis vielä tietoa minkäkokoinen o-rengas tuossa kannen perässä olevan vesiletkun muoviholkissa on (jos menee letku lämppärin kennolle) niin ei tarvis päästää irti ja sitten kävellä ostaan uutta :P
Vaihdettuna on jo tulpat+johdot, virranjakajankansi+pyörijä, yläpääntiivistesarja+kansi teetetty ja vaihdettu venttiilit, kampiakselin etustefa+levyn tiiviste, alipaineensäädin.
Jos vkl alkais nuo viat selvittämään ja vaihtais uuden jakajankannen, pyöriän ja konkan ku tuo öljy/neste ei ole tehnyt hyvää noille.
Ajosta kun polkaisee kytkimen pohjaan ja alkaa jarruttamaan niin kierrokset tippuu alas ja melkein sammuu mutta samantien palautuu normaaliksi (joku mainitsi neulaventtiilin kaasarissa josta lähtee jarrujen paine?, onkos muita neuvoja?)
Tyhjäkäyntikin vaeltaa (Vaihdoin kannentiivisteen ja kansi kävi pajalla jonka jälkeen parantui huomattavasti mutta edelleen) lämpimänä jonkinverran mutta epäilen sen johtuvan virranjakajasta jonne jostain ilmestyy öljymäistä nestettä, onkos siellä jotain tiivistettä tms. olemassa kun liikkeessä tuumas vain että ei tiedä kokoa?
Tuossa kun käytin kannen irti ja tuli muutenkin tutkittua konetta pikaisesti niin jäi mietityttään minkälainen välys lohkon ja männän välissä yleensä tuossa koneessa on? ja miten paljon se on kun mäntä on yläasennossa?
Ja näin pakkasten alettua alkoi startti-ongelmat, kylmänä naksuu pari kertaa ja pyörähtää sitten ja lämpimänä pyörii samantien. Viittaisko tuo solenoidiin vai virtalukon pohjaan?
Ja jos jollain olis vielä tietoa minkäkokoinen o-rengas tuossa kannen perässä olevan vesiletkun muoviholkissa on (jos menee letku lämppärin kennolle) niin ei tarvis päästää irti ja sitten kävellä ostaan uutta :P
Vaihdettuna on jo tulpat+johdot, virranjakajankansi+pyörijä, yläpääntiivistesarja+kansi teetetty ja vaihdettu venttiilit, kampiakselin etustefa+levyn tiiviste, alipaineensäädin.
Jos vkl alkais nuo viat selvittämään ja vaihtais uuden jakajankannen, pyöriän ja konkan ku tuo öljy/neste ei ole tehnyt hyvää noille.
Comment