Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 röpeltää

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 röpeltää

    audi A4 1.8tq vm.95 on semmonen vika ku alkaa alakierroksilta vedättää nii alkaa pätkiä ja röpeltää kun paineet nousee. johonki 0.6 voi nostaa paineita mut jos painaa enemmän kaasua nii tekee sen. mikähän voisi olla vikana?

    autossa on kiinni harisen softa,k04 ahdin, isompi putkisto, vapari, forgelainen
    isompi pensapumppu ja pensapaineensäädin.
    puolat on kokeiltu vaihtaa jo kertaalleen nii vähäksi aikaa meno tasaantu mut teki silti vielä sitä ja nyt pätkii taasen

    huomena menee vaihtoon pensansuodatin ja suuttimetki on jo ostettu

  • #2
    Sama homma oli kaverin AEB:ssä, sytkävahvari meni uusiksi.

    Comment


    • #3
      mut kokeiltii kaverin audista sytkää nii toimi samalla lailla ei vaikutusta. voisko seki olla sit rikki mikä kaverilla oli sitä en tiiä

      Comment


      • #4
        Olisi kannattanut laittaa ne isommat suuttimet ennen lastutusta.

        Comment


        • #5
          harinen meinas et riittää vakiot ku on paineen säädin mut on käyny laihalla ku tulpat oli vähäsen valkoset

          Comment


          • #6
            pitäskö tuo käyttää uudestaa sit ku suuttimet vaihtanu nii harisen penkisä mutka

            Comment


            • #7
              Käytä ennemmin Karalalla ni tulee motti kuntoon.

              Comment


              • #8
                Jepulis,tuskin tarttee ihan täyttä rahaa silti maksaa

                Comment


                • #9
                  eikö karala tee jyväskyläsä hommia ois lyhempi matka kyl


                  Isojen alkukirjainten ja välimerkkien käyttö sallittua.
                  Viimeksi muokannut Sleepy2; 21.11.2007, 18:42.

                  Comment


                  • #10
                    Karalalla on monia sivupisteitä myös, tervetuloa esim. Kuopioon. Hra Sarasvuo tekee samoin kunnan herrojen aloitteesta?

                    Comment


                    • #11
                      Alkuperäinen kirjoittaja Alimo Näytä viesti
                      audi A4 1.8tq vm.95 on semmonen vika ku alkaa alakierroksilta vedättää nii alkaa pätkiä ja röpeltää kun paineet nousee.
                      Löytyikös tähän ratkaisua?
                      Mulla nimittäin ilmaantui toissapäivänä ihan sama ongelma. Auto -99 facelift 1.8tq, jossa BSR-lastu. Muuten vakio putkistoa ja putsaria myöten.

                      Pintakaasulla nätissä ajossa ei mitään ongelmaa, mutta kun ahdot rupee nousemaan meno on juuri sellaista, kuin mentäis kolmella pytyllä.

                      Olisko ensimmäinen vaihtoehto juuri tuo sytkävahvarin vaihto ja näkyykö sen viallisuus vikakoodeista?

                      Olisikos pääkaupunkiseudulla ketään avuliasta, jolta onnistuisi vikakoodien luku? Pullakaffet kyllä tarjotaan.
                      Viimeksi muokannut nemo; 4.1.2008, 12:02.

                      Comment


                        #12
                        Huonot tulpat voi myös tehdä tuollaista. Onko ne kuinka vanhat?

                        Comment


                        • #13
                          Alkuperäinen kirjoittaja okkim Näytä viesti
                          Huonot tulpat voi myös tehdä tuollaista. Onko ne kuinka vanhat?
                          Viimeistä edellisessä huolossa vaihdetut. Eli oisko niillä nyt tuupattu se reilu 20tkm.

                          Uskaltaako näissä vehkeissä enää testata ajoa irroittamalla yksi puola kerrallaan? Jos näin saisi paikallistettua mikä pytty mahdollisesti putoaa pelistä. Vai tekeekö hallaa elektroniikalle/katille?

                          Comment


                          • #14
                            Mulla oli samaa tautia tuossa joku aika sitten...pintakaasulla ajellessa toimi ok, mutta kun ahdot kääntyi plussalle niin mennohalut tyssäsi siihen. Syy oli yksinkertaisesti kosteus, puhaltelin suurinpiirtein kaikki liittimet mitä konehuoneesta näkyi, mukaan lukien boksin johdot, niin vika korjaantui sillä.

                            Comment


                            • #15
                              Alkuperäinen kirjoittaja -_Joke_- Näytä viesti
                              Mulla oli samaa tautia tuossa joku aika sitten...pintakaasulla ajellessa toimi ok, mutta kun ahdot kääntyi plussalle niin mennohalut tyssäsi siihen. Syy oli yksinkertaisesti kosteus, puhaltelin suurinpiirtein kaikki liittimet mitä konehuoneesta näkyi, mukaan lukien boksin johdot, niin vika korjaantui sillä.
                              Pitääpä koittaa itsekin tuota samaa ja näyttää vähän CRC:tä niille. Vaikkei vika korjaantuisikaan, niin tuskin siitä haittaakaan on.

                              Comment


                              • #16
                                Mulla teki keväällä samanlaista ja auto varustettu saman firman uusilla biteillä. Silloin selvisi tulppien vaihdolla, mutta niitä ei ollutkaan vaihdettu kertaakaan...ainakaan huoltokuittien mukaan.

                                Itse asustelen Keravalla, mutta koodien luku kyllä onnistuupi. Ota yhteyttä vaikka privalla, niin voin uskaltautua vaikka kehäkolmosen sisäpuolellekin.

                                Comment


                                • #17
                                  Taidanpa kuitenkin kokaista ensin tuota tulppien vaihtoa. Ne kun ei niin paljoa maksa. Samalla käyn liittimet läpi.

                                  Ongelma on kyllä niin selkeä yhden pytyn puuttuminen pelistä. Sellainen tasainen ravistus alkaa ja kiihtyminen hyytyy. Kiihtyy kyllä, mutta hitaasti ja tasaisesti täristäen. Yhtä MAF-vikaista olen ajanut ja siinä oli nypytys erilaista.

                                  jaarli: Kiitokset avun tarjonnasta. Otan yhteyksiä jos tarvetta tulee ja ei löydy muita vag-comin omaavia tästä Espoon nurkilta.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Ei mittää...ilmottele jos vikakoodi apuja tarvit.

                                    MAF-vikasessa voimaa enemmänki vaan puuttuu. Jos pytty katoo pelistä, niin sen kyllä huomaa. Kaverilla oli A3:ssa melkein uus tulppa halki ja sen kyllä huomasi kun kaasua polkas kunnolla ja yksi sylinteri katos pelistä!;) Ei muuta ku tulpat irti ja kattoo, ettei päällepäin jo näy jotain.

                                    Marmorilla on muuten sitten halvimmat NGK:t...

                                    Comment


                                    • #19
                                      Mulla kävi joku viikko sitten kolmella ja vaihdoin sytytysvahvistimen (Motonet 98e) ja tuli kuntoon.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Alkuperäinen kirjoittaja juhop Näytä viesti
                                        Mulla kävi joku viikko sitten kolmella ja vaihdoin sytytysvahvistimen (Motonet 98e) ja tuli kuntoon.
                                        Kävikö se jatkuvasti kolmella vai vasta ahtojen astuessa peliin?

                                        Comment


                                        • #21
                                          Se kävi kolmella kokoajan yht äkkiä kaupan pihasta lähdettäessä. No ajoin vantaalta hissukseen kohti kotia ja jossain vaiheessa alko käydä neljällä ja toimi erittäin hienosti. No sitten taas sen jälkeen se ei neljällä käynyt ja jouduin hankkimaan sen sytkäpalikan. Ensin kyllä vaihtelin kaikki puolat ja tulpat ristiin rastiin mutta aina vaan sama pytty pimeenä.

                                          Comment


                                          • #22
                                            Tuohon sytkävaffariin on tietysti olemassa testi: http://forums.audiworld.com/a4/msgs/1594531.phtml

                                            Itsellä passatissa aikoinaan laukesi kanssa sytkävaffari mutta se ei missään vaiheessa laukeamisen jälkeen käynyt kaikilla pytyillä. Kaverilla taas sitten oli se että rökelsi kiihdytyksessä niin yksi puola oli kuolemaisillaan (kuollut mutta anto läpi jonkuverran).

                                            Comment


                                            • #23
                                              Tänään lukastiin vikakoodi, ei vikakoodeja. Samalla testattii ihan uutta sytkävahvaria, ei vaikutusta. No nyt täytyy seuraavaksi vaihtaa tulpat ja käydä puolat läpi.

                                              Comment


                                              • #24
                                                Tänään vaihdoin platinatulpat koneeseen, kävin kaikki näkyvillä olleet sähköliitokset CRC:llä läpi ja vähän koputtelin antureita.
                                                Nyt pelittää taas hienosti, mutta harmittaa kyllä, että lumet ehti sulaa täältä etelästä. Se siitä ovi edellä ajamisesta.

                                                Kiitokset vaan hyvistä vinkeistä.

                                                Comment

                                                Working...
                                                X