Onko kellään hajuu käviskö 2.8 moottori 2.6 paikalle. Tai kuulemma saman kokonen on mut tulisko jotain muuta ongelmia vastaan?? Pistokkeet pako/imu-sarjat? ECU:han siihen pitää kuiten vaihtaa.
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Audi 80 Quattro 2.6-->2.8
Collapse
X
-
Miksi pitää vaihtaa?
En näe mitään hyötyä vaihtaa 2,8:iin, koska mikään ei periaatteessa muutu:)
Ymmärtääkseni koneen vaihto käy "heittämällä", mutta ilmanputsari kilkkeineen on erilainen, sähköistä en ymmärrä, mutta luulisin olevan vaikeuksia sovittaa... ?
-
Vaihdolla saa aivan eriluonteisen auton. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Mulla on tietysti myynnissä tuollainen 2.8 joten olen jokseenkin puolueellinen. Homma on plug and play ja mulla on ylimääräinen johtosarja joten liittimienkään kanssa ei olisi ongelmaa. Vink vink.. =)
Tietysti jos haluaa vaihtaa 2.8 30V niin sit ei käy yksikään liitin ,letku tai nippa.
Comment
-
Siis tietenkin tarvitset ecun 2.8:sista. Imu ja pakosarja usein kuuluu täydelliseen moottoriin eli ne tarvitset. Saattaa tosin käydä 2.6:sesta , mut 2.8 on muuttuva pituuksinen imusarja jolla saadaan alas enemmän potkua ja sitten myös ylöskin. 2.8 vaan liikkuu huomattavasti kevyemmin kuin mitä 2.6. Hirveesti ei ole eroa 0-100, mut alavääntöä on pers dynolla 2.8:sissa enemmän. 160km/h jälkeen 2.6 jää jälkeen eikä oikeen pysy enää vauhdissa.
2.8 AAH on normi 12V ja sen istuttamien keulalle käy viikonlopussa. 2.8 30V:n istuttaminen vaatii sitten jokusen viikonlopun enemmän..=) Ota privalla yhteytta jos moottori kiinnostaa. Voin siitä sopu hinnalla luopua.
Comment
Comment