Eli 2.2i Audi 90 on autona.
Ei käy kunnolla tai siis kaikenaikaa kaikilla 5 pytyllä. Tyhjäkäynnillä, (siis vaihdevapaalla) 1 ja 2 vaihteella toimii kuten pitääkin,kiihtyy vääntää jne, mutta 3, puhumattakaan 4 tai 5 vaihteesta tai ylämäestä nin alkaa puutumaan ja röpöttämään ja käymään 3 tai 4 pytyllä. Sitten kytkintä vähäsen ja painaa kaasua nin ei mitään ongelmaa ja taas mennään hetken matkaa.Kunnes jälleen alkaa nykimään, röpöttämään jne.
Tekee sitä kylmänä että kuumana.
Autoon on vaihdettu Virranjakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot (ei puolan johtoa) puola, bensapumpun rele, koitettu ajaa 98 bensalla ja kaadettu jäänestoa bensan sekaan. Ei auta. Auto menossa huoltoon huomenna, mutta eivät kuulema ehdi katsomaan tuota kyseistä vikaa kiireisen aikataulun vuoksi. Kipinä on tarkistettu ja tulee hienosti.
Yksi ois tietty tuo puolanjohto. Onko normaalia että puolanjohdosta saa kunnolla kynsilleen jos kone käynnissä, kun tulpanjohdoista ei saa? Joo, joo tiedetään ,tiedetään, ei pitäisi mennä sörkkimään paljain käsin. :)
Onko kenelläkään ideoita mistä pitäisi alkaa vikaa etsimään? Voiko esim olla joku venttiilivika tai vastaavaa...?
Ei käy kunnolla tai siis kaikenaikaa kaikilla 5 pytyllä. Tyhjäkäynnillä, (siis vaihdevapaalla) 1 ja 2 vaihteella toimii kuten pitääkin,kiihtyy vääntää jne, mutta 3, puhumattakaan 4 tai 5 vaihteesta tai ylämäestä nin alkaa puutumaan ja röpöttämään ja käymään 3 tai 4 pytyllä. Sitten kytkintä vähäsen ja painaa kaasua nin ei mitään ongelmaa ja taas mennään hetken matkaa.Kunnes jälleen alkaa nykimään, röpöttämään jne.
Tekee sitä kylmänä että kuumana.
Autoon on vaihdettu Virranjakajan kansi, pyörijä, tulpanjohdot (ei puolan johtoa) puola, bensapumpun rele, koitettu ajaa 98 bensalla ja kaadettu jäänestoa bensan sekaan. Ei auta. Auto menossa huoltoon huomenna, mutta eivät kuulema ehdi katsomaan tuota kyseistä vikaa kiireisen aikataulun vuoksi. Kipinä on tarkistettu ja tulee hienosti.
Yksi ois tietty tuo puolanjohto. Onko normaalia että puolanjohdosta saa kunnolla kynsilleen jos kone käynnissä, kun tulpanjohdoista ei saa? Joo, joo tiedetään ,tiedetään, ei pitäisi mennä sörkkimään paljain käsin. :)
Onko kenelläkään ideoita mistä pitäisi alkaa vikaa etsimään? Voiko esim olla joku venttiilivika tai vastaavaa...?
Comment