Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

tuv-paperia milltekistä jollain...?

Collapse
X

• Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

• tuv-paperia milltekistä jollain...?

oiskohan jollain milltekin putkistosta tuv-paperia...jolla sais katsastuksesta
    läpi niin ei tarttis aina vaihtaa vakiota paikalle...pientä korvausta vastaan luonnollisesti... ;)

Onko muka oikeesti vaadittu konttorilla?

Comment

kyllä! ei saanut läpi... joutusin laitta alkuperäisen paikalle prkl...!

Comment

Kyllä ne perkeleet lappuja vaatii turboillisissa autoissa kun putkistoon on koskettu. Kaverilla hylkäsivät auton kun oli marteliuksen putkisto laitettu alle eikä ollut mitään lappuja.

Comment

Minkä ikäinen auto? e-hyväksyntä vaaditaan putkiston osilta muistaakseni -96 alkaen tyyppihyväksytyissä automalleissa ja -98 alkaen kaikissa käyttöönotetuissa autoissa. Tuo ei ole täysin fakta, mielelläni kuulen korjauksen lakiteksteineen!

Valvonta on hyvin kirjavaa, aivan kuin yleismallin tarvikekateissakin, kolmelta katsastusasemalta tuntuu saavan helposti kolme erilaista vastausta.

Comment

Eikö tuon lapun varmaan saa kun pistää spostia Milltekille?
            Näin ainakin alustojen kohdalla, kun itsellä on lappu puuttunut niin valmistaja on lähettänyt sähköpostilla.

Comment

Oletko kokeillut meilata valmistajalle?
              info@millteksport.com

Comment

lähetin sähköpostia katsotaan tuleeko mitään takaisin

Comment

Englantilaisilla harvemmin on tapana harrastaa TUV, E tmv hyväksyntiä. Tuskin tulee löytymään...

Comment

Doc powerilta vois kanssa kysellä. itse olen ainakin saanut sieltä hyvää palvelua ja myyvät milltekin putkistoa.

Itse kävin leimalla pari viikkoa sitten eikä kyselty putkistosta mitään papereita (omassa on milltekin cat-back)

Comment

Working...
                    X