Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Mistä sopiva/edullinen lohkolämmitin vm-91 S4:een

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Mistä sopiva/edullinen lohkolämmitin vm-91 S4:een

    Terve vain,

    Eli sellaista kysyisin että mistä olette hommanneet lohkolämppäreitä, onko jotain mitä voitte suositella?
    Huomioitavia seikkoja hinta, toimivuus ja asennettavuus...


    Kiitos...

  • #2
    Kone AAN?

    En ole itsekään hommannu mutta tarkoitus olis.
    Olen katsellut, että Motonetissä on joitakin Temron elementtejä vielä myynnissä. Ne ei ainakaan ole hinnalla pilattu.

    Asennus pitäisi olla suht helppoa. Sellaista infoa tuli toiseen ketjuun, että ilmanputsarikotelo pois ja proppu on siinä näkösällä.
    Ei ole kuitenkaan tullu itsekään katsottua, että miten väljää siinä sitten olis asennusta tehdä.

    Comment


      #3
      Tollasta ajattelin ABY:yn laittaa

      80 5-syl --91 elementti uusi suositus. . . . . . . . . . . [FONT=Arial][COLOR=#0000ff]45-9391 [/COLOR][/FONT] 59.00 [FONT=Arial][COLOR=#0000ff]???[/COLOR][/FONT]
      80 Defa-johtosarja. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . [FONT=Arial][COLOR=#0000ff]45-4915 [/COLOR][/FONT] 44.00 [FONT=Arial][COLOR=#0000ff]kuva[/COLOR][/FONT]


      http://www.defa.com/doc/300/393.pdf

      Ohje tarjoaa toiseen tulppaan jakopäästä katsoen.

      Comment


      • #4
        Kone on suorasytkä eli aby, eikös se niin ollut... :)

        Lohkossahan on joku oma paikka jossain sille lämppärille, jonka tilalla on "tulppa", joka täytyy ottaa pois lämmittimen tieltä. Sen saa ilmeisesti parhaiten öljypohjan irroittamisen jälkeen alhaalta päin lyötyä? Näin minulle kerrottiin jokin aika sitten, mutta käytännön kokemus itselläni on 0.

        Comment


        • #5
          Ei oo S4:ää ABYlla.
          Jos se on 2.2l, niin AAN. Toinen vaihtoehto on 4.2l V8, jonka koodia en nyt muista.

          Comment


            #6
            Pakkaspropun tilalle tulee lämmitin, öljypohjan kautta ei pääse lyömään proppua.

            Naputtaa vasaralla reunan sisään propusta ja kääntää ja vetää pois.

            Comment


              #7
              Olen katsellut, että Motonetissä on joitakin Temron elementtejä vielä myynnissä.
              Temrot ovat ilmeisesti poistuvaa tavaraa, eli saatavuus on varmasti jo kyseenalainen..
              Itse ostin nuukana alkusyksystä Defa-yhteensopivan johtosarjan.

              Comment

              Working...
              X