Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Typ44/100 Moottorin hydr. kumityyny

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • Typ44/100 Moottorin hydr. kumityyny

    100 5-syl 8.82--90 hydr kumityyny OIKEA vihreä 57.86
    100 5-syl 8.82--90 hydr kumityyny VASEN valkea 49.45
    Ongelmana, että vasen kumityyny on alapuoleltaan ruosteliemessä ja samaa tavaraa on valunut pommin päälle.
    Onko tuo nyt merkki siitä, että hydraulinen kumityynyt on viallinen.
    Itse kumin ryhdissä ei ole havaittavissa mitään poikkeavaa.

    #2
    Millaiset moottorin kumityynyt kannattaa investoida? (200 20v kyseessä) - Onko miten suuri laadullinen ero VAG original vs. Tarvike (esim. Mutanet?) ??

    Muistaisin myös että joku olisi raportoinut jostakin "sikaflex" patentista ko. käyttöön hyvällä menestyksellä? Kertokaapa lissee..
    Viimeksi muokannut jiisimula; 29.2.2008, 10:54.

    Comment


      #3
      Tästä lienee paria koulukuntaa, toiset sanoo että uudet alkuperäisosat kestää isojakin voimia pitää paikallaan ja vaimentavat mukavasti, toiset taas haluaa että ne on kiinteät.
      Itse ostin "itsetehdyt" vaimentimet missä on uretaanitankoa sisus.(en muista kuinkapaljon ja mitä kovuutta) Näitten kanssa kone ei tosiaankaan liiku mihinkään suuntaan, ja meteli lisääntyi vain tyhjäkäynnillä. Tosin lötkö nyt ei äärettömän hiljainen ole tuolla pakoputkella, 2x läpivirtaavaa ja 2.5" :)

      Niin ja alkuperäiseen kysymykseen, että se pomminpuoleinen tyynyhän on paljon kevyemmällä kuormalla ? Jos se antaa nopeissa liikkeissä koneen liikkua niin se tyyny on "puhki". Ulkomitoiltaan sama kumi käy ristiin puolten kesken, oisko tossa motonetin luettelossa sitten jotain erikovuisia vaihtoehtoja.

      Comment


        #4
        Viimeksi kun tarviikkeet ostin, oli niissä VAG:n osastanssit pohjassa eli luultavasti melko "samaa kamaa". Hintaa oli muistaakseni ~60-70e/kpl, joten nuo motonetin voivat olla halpiksia.

        Comment


        • #5
          Alkuperäiset olis hommattuna (mukavemmat käytössä) voiko noi huoletta laittaa paikoilleen vai pitäiskö hommata 034 motorsport versiot, ettei heti hajois. Eli kestääkö ne?

          Comment


            #6
            Kestää, mutta pakopuoli kannattaa suojata lämmöltä.

            Comment


            • #7
              OK. Pitää lämpönauhaa/peltiä väsätä väliin sit.

              Comment


                #8
                Tehtaalla on jotain orkkisvirityksiäkin, ainakin 20V:ssä oli ajoviimakanava vedetty ko. kumille.

                Comment


                • #9
                  Minua kiinnostais kans tietää että onko niissä toiminnallisia eroja V/O puoli? hinnoissa ainakin on eroja.
                  Laakkosella ainakin 90 2.0 10V oik.puolen kumityyny maksaa 132€.
                  Tilasin nyt sitte kuitenkin AD:ltä tuon hintaan n.98€ tai jotai sinne päin.

                  Edit: niin ja tos olis sen tyynyn varaosanumero: 8A0 199 379 E
                  ja sanoivat että on uudemman audin varaosa.
                  Viimeksi muokannut ojala; 21.5.2012, 22:27.

                  Comment

                  Working...
                  X