Missähän voisi olla ongelmaa, kun yleensä kiihdyttäessä toimii mormaalisti mutta välillä tehot katoaa lähes kokonaan tuosta 3500 rpm ylöspäin ilmeten nykimisenä. Passatin vm 99
Kuulutus
Collapse
No announcement yet.
Passat 1.8t Nykii 3500rpm ylöspäin?
Collapse
X
-
Onko tähän löytynyt korjausta?
Meinaan että mulla ilmeni nyt tismalleen samaa tautia. Tyhjäkäyntiä käy ja varovaisella kaasulla pystyy ajelemaan, mutta heti kun pikkasen riskimmin painaa kaasua, alkaa trötääminen ja otsa paukahtaa tuulilasiin. Minulla ongelma ilmeni sen jälkeen, kun metsästin tuossa viikonloppuna autosta vuotovirtaa. Akun napoja tuli käyteltyä irti ja paikallaan ja latailtuakin välillä...ettei olisi joku, esim. boxi, saanut virtapiikkiä ja polttanut jotain. Kaiken hyvän lisäksi tallissa oli kokolailla kostea keli kun lumi suli lämmitetylle lattialle...voisiko siis olla ihan vain kosteudesta kiinni? Illalla lukaisen vikalistan ja koitan kuivatella paikkoja, mutta jos jollakulla on heittää infoa mistä vastaavat viat ovat löytyneet.
Käyntiinkin lähti vain kovin vaivalloisesti...FFp:n puolella vastaavaan vikaan oli Laakkosella diagnosoitu huono moottorin/akun maadoitus sekä kosteutta boxin liittimissä.
EDIT: testailin tuossa kotimatkalla...huomasin sellaista, että 3 ja 4 vaihteella kun lähtee, niin meno toppaa heti kun ahdot kääntyy plussan puolelle. Kakkosella tuota ei saa ilmenemään, kun on niin turkasen liukas keli ja vajaavetoinen että heti potkii tyhjää ennenkuin alkaa edes ahtoja keräämään. Varovasti kiihdyttäen ottaa kyllä ihan tasaiseen kierroksia lisää, eli kierroksilla ei vaikutusta minun ongelmaan, ainakaan noin suoranaisesti. N75:n melkein pudottaisin listalta, sillä jos se olisi jännitteetön, niin ahdot olisi luokkaa 0.3, nyt ei saavuta edes tuota.Viimeksi muokannut -_Joke_-; 12.11.2007, 15:59.
Comment
-
No kaverin wagcomilla ei saatu passatin konetta aukeemaan (toimi sen audissa ku koitettiin) pitää käyttää pistokkeessa tässä joskus. Ja minulla ongelma ilmenee vain välillä. Nyt kun tarkemmin testailin niin eniten hiukan ennen 90C lämpöä... Lisäksi ilmenee outoa sammuilua. luulen että tyhjäkäynti liian alhaalla, sammuu välillä kun kääntää rattia ja jarruuttaa yhtä aikaa tyhjäkäynnillä liukuessa varsinkin kytkin pohjassa.
Comment
-
Comment