Searchia käytetty, mutta kysyn vielä yleisesti asioita.
Eli nyt kahden biturbon (s4 ja a6) jälkeen vähän "järkevämpää" autoa olen ostamassa.
Auto on -97 mallia, eli ensimmäinen 4b-korinen a6. Autolla ajettu reilu 200tkm.
Tokihan tuo 1.8tq tuossa a6-korisessa autossa ei mikään raketti ole, edes lastulla, verrattuna edellisiin ajokkeihin, mutta ei anneta sen nyt häiritä.
Kaverini kävi ko. autoa koeajamassa ja tarkastamassa kuntoa, koska mulla välimatkaa kotoa on ihan kiitettävästi auton tämän hetkiseen kotikaupunkiin.
Auto oli vaikuttanut suht ehjältä ja siistiltä, ja sitä olisi itselläni tarkoitus lähteä katsomaan/ostamaan lauantaina.
Autossa on kytkin jotenkin ihmeellinen, eli ottaa todella ylhäältä, ja jos äkkiä päästää niin kolahtaa. Onko tämä normaalia?
Searchilla lueskelin vanhoja topicceja, ja yleinen mielipide oli, että kytkin vain ottaa ylhäältä!? Huoltoliike oli sitä mieltä, että kytkin on lopussa. Kumpaa uskoa?
Mihinkäs tuo kolahdus voisi viitata?
Turbon viive oli ollut kaverini mielestä melko suuri, eli onko turbokin sitten antautumassa jo nuilla kilometreillä?
Autossa on abt:n lastu ja putkisto.
Mitä muuta tulee ottaa huomioon ko. auton tyyppivioissa?
Jos/kun tuon kytkimen joutuisi uusimaan, mikä on kustannusarvio uudelle, hyvälle kytkimelle joka kestää? Entäpä turbon uusiminen?
Muita huomioonotettavia seikkoja?
Eli nyt kahden biturbon (s4 ja a6) jälkeen vähän "järkevämpää" autoa olen ostamassa.
Auto on -97 mallia, eli ensimmäinen 4b-korinen a6. Autolla ajettu reilu 200tkm.
Tokihan tuo 1.8tq tuossa a6-korisessa autossa ei mikään raketti ole, edes lastulla, verrattuna edellisiin ajokkeihin, mutta ei anneta sen nyt häiritä.
Kaverini kävi ko. autoa koeajamassa ja tarkastamassa kuntoa, koska mulla välimatkaa kotoa on ihan kiitettävästi auton tämän hetkiseen kotikaupunkiin.
Auto oli vaikuttanut suht ehjältä ja siistiltä, ja sitä olisi itselläni tarkoitus lähteä katsomaan/ostamaan lauantaina.
Autossa on kytkin jotenkin ihmeellinen, eli ottaa todella ylhäältä, ja jos äkkiä päästää niin kolahtaa. Onko tämä normaalia?
Searchilla lueskelin vanhoja topicceja, ja yleinen mielipide oli, että kytkin vain ottaa ylhäältä!? Huoltoliike oli sitä mieltä, että kytkin on lopussa. Kumpaa uskoa?
Mihinkäs tuo kolahdus voisi viitata?
Turbon viive oli ollut kaverini mielestä melko suuri, eli onko turbokin sitten antautumassa jo nuilla kilometreillä?
Autossa on abt:n lastu ja putkisto.
Mitä muuta tulee ottaa huomioon ko. auton tyyppivioissa?
Jos/kun tuon kytkimen joutuisi uusimaan, mikä on kustannusarvio uudelle, hyvälle kytkimelle joka kestää? Entäpä turbon uusiminen?
Muita huomioonotettavia seikkoja?
Comment