Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

A4 lämmöt

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

  • A4 lämmöt

    Elikkä profiilin auto kyseessä. Tänään kun ajelin töihin huomasin että kun lämmöt rupesi nousemaan, ekaks ne nousi 70 sit laski nopeesti 50, taas nousi 80 ja putos johki 70 mutta sitten nousi 90 ja pysyi siinä kunnes tulen taajamaan ni putos vähä pian 70 ja sit jo taas 50. Välillä kävi siellä 70 seilailemassa.

  • #2
    Ihan normaalia dieselin käytöstä kylmillä ilmoilla, maantiellä nousee 90:een lopulta ja kaupungissa taasen tipahtaa.

    Comment


      #3
      Jokin seuraavista todennäköisesti:kontaktihäiriö mittariston tai anturin liitimessä, viallinen lämpötila-anturi tai termostaatti on hajoamassa.
      Omassa dieselipakussa teki tuollaista veivausta lämpötila-anturin liittimen huonon kontaktin takia, merkki ei tosin VW, mutta kumminkin.
      Viimeksi muokannut Blodshed; 5.11.2007, 19:35. Perustelu: lisäys

      Comment


      • #4
        Oikaistaan nyt vielä sen verran, että jos lähdet kylmällä kelillä liikkeelle ja vedät maantietä, niin lämmöt pitäisi nousta 90:een tasaista tahtia.
        Jos tapahtuu jokin pudotus välillä, voi aloittaa termostatin vaihdolla.
        Jos taas ajaa kaupunkia tuon jälkeen kun lämmöt ovat jo olleet 90, se on ihan normaalia että lämmöt laskee ja seilaa kaupungissa.
        Samaten kylmällä koneella ne saattaa seilata, eikä välttämättä pelkässä kaupunkiajossa nouse koskaan 90:een.

        Myöskään Jukan kertoma ei ole poissuljettu asia.

        Comment


        • #5
          No niin tänään nyt kun ajelin töihin sama juttu, mutta huomasin kun sammutin auton ja laitoin virrat taas päälle alkoi mittari heilua ihan miten sattuu laidasta laitaan.
          Joten menin Audille ja hain uuden lämpötila anturin. nyt mittari toimii niin kuin pitääkin pitää vielä aamulla katsoa että mittari nousee tasaisesti. nyt ainakin hienosti puoli lämpimällä koneella.

          Comment

          Working...
          X