Kuulutus

Collapse
No announcement yet.

Kansipahvi paskana?

Collapse
X
 
  • Suodata
  • Aika
  • Näytä
Clear All
new posts

    Kansipahvi paskana?

    Moro,

    olen jostain kuullu että kun öljykorkin ottaa pois auton pitäisi sammua, jos puristukset on kunnossa ja kansipahvi ehjä...

    Itselläni näin ei tapahdu. mitään merkittävää muutosta ei käynnossä tapahdu kun korkin irroittaa...

    Onko joku vikana siis?

    Auto on Audi UrS4 -92

    mikä voisi olla vikana?



    Jokunen ? merkki poistettu
    Viimeksi muokannut Sleepy2; 28.10.2007, 19:36.

  • #2
    näin siis koo-jeteissä...

    E: tosin se sammuminen ei liity puristuksiin ja kansipahviin sitten pätkääkään.
    Viimeksi muokannut Jyppe; 28.10.2007, 19:01.

    Comment


    • #3
      Kunnossa se on, älä hätäile.

      Comment


      • #4
        miksi koo-jetti sammuu? Onko Koo jetti tämä mekaaninen ruisku ennen sähkön keksimistä?

        Comment


        • #5
          Koska ottaa korvaavaa ilmaa öljykorkin reiän kautta, jolloin ilmaläppä laskeutuu ja bensansyöttö ei enää vastaa koneeseen imettyä ilmaa.

          K-jetronic on mekaaninen ruisku. Käytössä ennen kuin kehitettiin sähköisesti ohjatut suuttimet.

          Comment


          • #6
            Pääsempä pätemään turhalla tiedolla, Bosch kehitti ensin D-jetronic:n ennen K:ta ja siinä oli sähköiset suuttimet

            Comment


            • #7
              Otetaas vanha aihe ylös, kun muuta en löytänyt.
              Eli mikä siis vikana kun ei sammu, vaikka ottaa öljykorkin pois?

              Ennen se sammui.

              Kone on NG.

              Comment


              • #8
                Kampikammion huohotuslinja, joka tulee sinne mustan imutorven (mustekalan) alle, lienee vuotaa ilmaa jo ennestään esimerkiksi jostain liitoksesta.
                Sehän voi olla myös tulpattu ennestään, jolloin kaasuilla ei ole yhteyttä imusarjaan.

                Venttiilikopan tiiviste saattaa vuotaa myös.
                Eikö avaamisella ole mitään vaikutusta, vaikka avaisit korkin salamannopeasti? :)

                Lisäys: Tai voihan vaikka lambda olla jo väsynyt, ja sen lisäksi perusseos ruuvattu reilusti rikkaalle, jolloin korkin avaamisesta sisään menevä mittaamaton ilma ei aiheuta seoksen menemistä liian laihaksi?
                Viimeksi muokannut JonasK; 10.4.2009, 17:24. Perustelu: Lisäys

                Comment


                • #9
                  Imutorven alla on tulppaus kajuuttaan päin, mutta kaasuläpän viereen tulee
                  letku, jonka ottaa pois niin auto sammuu.

                  Venakopan tiivisteestä en osaa sanoa, voisko vuotaa niin paljon?

                  Niin nopea en ole että jotakin vaikutusta olisi ;)

                  Lampaada pukkaa n.0,2-1v, mitä nyt tuolla tikitaalilla näkee, ja ei ole kuin noin vuoden
                  vanha marmoritiskiltä.

                  Comment

                  Working...
                  X